Automobilių ir keleivių kelto korpusas pastatytas ir pirma dalis įrengta Klaipėdoje, o baigiamieji darbai bus atlikti bendroje VLG ir „Fiskerstrand Verft“ valdomoje Norvegijos kompanijoje „Fiskerstrand BLRT AS“, kur VLG turi 50 proc. akcijų. Sutartis dėl kelto statybos pasirašyta 2009 m. kovą. Dujomis varomo kelto statyba VLG truko 8 mėnesius. Užsakovui jis bus perduotas 2011-ųjų sausį.
Kaip ir numatyta sutartyje, Vakarų laivų statykla pagamino plieninį laivo korpusą ir anstatą, sumontavo siurblių, aušintuvų, ventiliacijos įrangą bei nudažė korpusą. Sunaudota 28 tūkst. litrų dažų. Laivo konstrukcijai pagaminti sunaudota apie 1 230 tonų plieno. Taip pat buvo atlikta sanitarinių, drenažo, kuro, aušinimo, balastinių bei kitų pagrindinių sistemų gamyba ir montavimas.
Keltas, kuriame telpa 120 automobilių bei 250 keleivių, yra statomas Norvegijos kompanijai „Fosen Namsos Sjø AS“. Su šia kompanija, kuri, be 18-os laivų, dar valdo 8 keltų bei 5 greitaeigių katerių maršrutus Norvegijoje, VLS dirba pirmą kartą.
Kelto koncepciją sukūrė „Fiskerstrand BLRT AS“, o projektavimo darbus atliko didelę patirtį turinti Norvegijos laivų projektavimo kompanija „Multi Maritime AS“. Vidaus vandenų transportui skirto kelto ilgis – 109 m, plotis – 16,8 m, greitis – 13 mazgų.
Norvegijos fjorduose plaukiosiantis keltas vadinamas draugišku aplinkai, nes dujų variklių darbas paremtas vadinamąja žaliąja koncepcija.
Šiuo metu Vakarų laivų gamykloje statomas trečiasis Estijos kompanijai „Saaremaa Shipping Company Ltd“ priklausantis keltas.
Artimiausiu metu prasidės didžiausio pasaulyje suskystintosiomis dujomis varomo kelto statybos, dviejų sausakrūvių laivų statybos, taip pat vyksta aktyvus kitų laivų statybos projektų portfelio formavimas. Per pastaruosius trejus metus įmonėje įgyvendinta 12 laivų statybos projektų.