Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 16

Už draudžiamus teiginius maisto papildo reklamoje bendrovei „West-Pharma-East“ skirta 1000 litų bauda

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) už neleistiną maisto papildo reklamą bendrovei UAB „West-Pharma-East“ skyrė tūkstančio litų baudą.
„West-Pharma-East“ sukurtoje svetainėje dabar rašoma apie „galimai teigiamą“ šaltalankių uogų poveikį sveikatai.
„West-Pharma-East“ sukurtoje svetainėje dabar rašoma apie „galimai teigiamą“ šaltalankių uogų poveikį sveikatai. / saltalankiualiejus.lt

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) išnagrinėjo UAB „West-Pharma-East“ platinamo maisto papildo „Šaltalankių aliejus“ reklamą, kuri buvo skleidžiama „Camelia“ tinklo vaistinių reklaminiuose lankstinukuose. Juose šiam maisto papildui buvo priskiriamos gydomosios ir nuo ligų saugančios savybės, kurios pagal Reklamos įstatymą yra draudžiamos.

Dėl pažeidimo surašytas Reklamos įstatymo pažeidimo protokolas, kuris kartu su tyrimo medžiaga perduotas VVTAT. Ši tarnyba, įvertinusi visas aplinkybes, nutarimu įmonei skyrė vieno tūkstančio litų baudą.

Gruodžio mėnesio pradžioje Kauno miesto VMVT už Lietuvos higienos normos HN 17:2003 „Maisto papildai“ reikalavimų pažeidimus bei prekybą neturint maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimo, UAB „West-Pharma-East“ atsakingam asmeniui skyrė 260 Lt baudą, praneša VMVT.

UAB „West-Pharma-East“ direktorius raštu informavo Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, kad neteisingai paženklinto vokiško maisto papildo „Šaltalankių aliejus“ likutis (serijos Nr. LT/WPE/0903, buteliukuose po 50 ml, 135 vnt.) iš rinkos išimtas iki 2009 m. gruodžio 11 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?