Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 05 18

Išmokite už komunalines paslaugas atsiskaityti internetu: video – visi žingsniai

Pastebima, kad šalyje paskelbus karantiną „Ignitis“ savitarnos svetainės vartotojų skaičius išaugo net trečdaliu. Ekspertai neabejoja, kad kartą už paslaugas sumokėję internetu, prie seno įpročio atsiskaityti fizinėse vietose daugelis negrįžta.

Už elektrą, vandenį, šiukšlių išvežimą, televiziją bei kitas paslaugas atsiskaityti „Ignitis“ savitarnos svetainėje taip paprasta, kad sparčiai augantis vartotojų skaičius nė kiek nestebina. Įsitikinkite tuo patys – vaizdo įraše atsakome į dažniausiai naujiems vartotojams kylančius klausimus.

Vienas iš jų – kaip naudotis savitarnos svetaine? Tai visai paprasta!

  • Interneto svetainėje www.ignitis.lt pasirinkite skiltį „Savitarna“, o tada spauskite mygtuką „Registruokitės“.
  • Atsivėrusiame lange pasirinkite Jums patogiausią registracijos būdą.
  • Prisiminkite, kad registracija būtų sėkmingai baigta, paspauskite nuorodą, kurią gausite nurodytu elektroninio pašto adresu.

Beje, naudojantis „Mobiliuoju parašu“, „SMART-ID“ arba „Elektroniniais valdžios vartais“ jūsų vardu sudarytos elektros ar dujų sutartys bus pridėtos automatiškai.

O kaip pridėti naują paslaugos teikėją? Pabandykime kartu:

  • Spauskite mygtuką „Pridėti naują paslaugą“, o tada pasirinkite teikėją ir įveskite duomenis.

Kartais mūsų klausia, ar savitarnos svetainėje galima apmokėti kito asmens sąskaitas. Žinoma, tą padaryti taip pat paprasta, kaip ir pridėti naujus teikėjus.

VIDEO: Kaip naudotis „Ignitis“ savitarnos svetaine?
  • Dar kartą pasirinkite „Pridėti naują paslaugą“, pasirinkite teikėją ir įveskite duomenis.

Kaip deklaruoti elektros energijos ar gamtinių dujų skaitiklių rodmenis?

  • Spauskite ant balto „Iki“ langelio ir įveskite dabartinius skaitiklio rodmenis.
  • Pasirinkite, rodmenis norite tik deklaruoti, ar ir apmokėti.
  • Pasirinkite Jums tinkamiausią būdą ir atlikite mokėjimą.

Liko neatsakytų klausimų? Peržvelkite skiltį „Dažniausiai užduodami klausimai“ arba skambinkite klientų aptarnavimo telefonu: 1802 arba +370 611 21802

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais