„Tai yra labai grubi ir neapgalvota komunikacinė klaida, kurią padarė įmonė“, – BNS antradienį sakė V.Benkunskas.
„Susisiekimo paslaugos“, sulaukusios viešos kritikos, antradienį pranešė atsisakanti planuotų naujovių dėl bilietų žymėjimo. Praėjusią savaitę įmonė skelbė, kad atnaujinus e. bilieto sistemą, turimą bilietą – trumpalaikį, ilgalaikį ar esantį mobiliosiose programėlėse – reikės pažymėti, nepriklausomai nuo to, ar turimas bilietas yra aktyvuotas ar neaktyvuotas.
„Bilietai yra nuolatiniai, kurie yra mobiliosiose aplikacijose, kaip buvo naudojami, taip ir bus naudojami. Vienkartiniai bilietai, kuriuos reikėjo pažymėti – jie ir bus žymimi. Pokyčių jokių nebus“, – tvirtino išrinktasis meras.
Anot jo, „Susisiekimo paslaugų“ planuotų bei vėliau atsisakytų pokyčių ir negalėjo būti, kadangi ilgalaikių bilietų žymėjimo „per prievolę“ ir juolab baudų taikymo jų nepažymėjus „nenumato jokios taisyklės“.
Būsimasis sostinės savivaldybės vadovas tvirtina neabejojantis, kad „Susisiekimo paslaugų“ vadovybės komunikacinius sprendimus įvertins įmonės valdyba.
„Įmonė padarė komunikacinę klaidą ir iš esmės bereikalingai suerzino vilniečius. Įmonės vadovo ar administracijos darbą turi vertinti įmonės valdyba – aš neabejoju, kad jie įvertins ir šitą klaidą“, – kalbėjo V.Benkunskas.
Anot jo, ši įmonė pirmiausia turėtų būti orientuota į keleivius, jos tikslas – skatinti juos naudotis viešuoju transportu ir siekti „daryti jį kuo patogesnį ir patrauklesnį“, tačiau „tikrai nepakankamą dėmesį skiria komunikacijai su visuomene“.
„Net ir geri dalykai padarius klaidų yra diskredituojami“, – kalbėjo jis.
Pasak „Susisiekimo paslaugų“, po sistemos atnaujinimo liks galioti senoji bilietų aktyvavimo tvarka, o įmonės veiklos organizavimui būtina kelionių statistika „bus renkama kitais būdais“.