V.Blinkevičiūtė žada apmokestinti prabangą, didinti GPM turtingiesiems, pelno mokestį

Opozicinių socialdemokratų lyderė Vilija Blinkevičiūtė žada, kad būdama valdžioje po artėjančių Seimo rinkimų partija apmokestintų prabangų turtą, didintų gyventojų pajamų mokesčio (GPM) tarifą daugiau uždirbantiems žmonėms bei keltų pelno mokestį.
Vilija Blinkevičiūtė
Vilija Blinkevičiūtė / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

„Ar mes Lietuvoje galime gyventi taip, kad 600 tūkst. žmonių gyvena žemiau skurdo ribos? Pensijos yra per mažos, sveikatos priežiūrai trūksta lėšų, švietimo sistemai trūksta lėšų, policininkams trūksta lėšų, įvairioms sritims jų trūksta. Daugiau taip būti valstybėje nebegali“, – nacionalinio transliuotojo LRT televizijos Seimo rinkimų debatuose pirmadienį sakė V.Blinkevičiūtė.

„Nežadame naktinių reformų, to tikrai nedarysime, bet nesielgsime taip, kaip padarė konservatoriai, nieko nepadarydami“, – pridūrė ji.

Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP) žada perskirstymą per biudžetą padidinti iki 36 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP).

Anot V.Blinkevičiūtės, tai leistų papildomai surinkti apie 3 mlrd. eurų valstybės biudžeto pajamų.

„Mes, socialdemokratai, pirmiausia kokių sprendimų imsimės, tai tuos pačius turtingiausius GPM tikrai apmokestinsime“, – kalbėjo socdemų pirmininkė.

„Tai pirmiausia prabangaus turto apmokestinimas – prabangūs automobiliai, prabangios jachtos, lėktuvai“, – tvirtino LSDP sąrašo Seimo rinkimuose lyderė.

„Pelno mokestį (šiemet – BNS) padidinome 1 proc. punktu, bet, manau, kad yra galimybės, susitarus, dar šiek tiek jį pakelti“, – sakė politikė.

Pasak jos, socdemai taip pat pratęstų bankų solidarumo įnašo galiojimą.

Sociologinių apklausų duomenimis, LSDP šiuo metu yra populiariausia partija Lietuvoje.

Seimo rinkimai vyks spalio 13 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis