„Kiekviena gamybinė įmonė per internetą turėtų turėti išėjimą į savo pardavimo kanalus. Covid-19 parodė, kad tarpininkų buvimas tarp pramonės įmonės ir galutinio vartotojo stabdo galimą plėtrą ir greitį“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė atsinaujinančios energetikos ir aukštųjų technologijų bendrovės „BOD Group“ vadovas V.Janulevičius.
„Kas neturėjo internetinės prekybos, kas naudojosi tais pačiais platinimo kanalais, viskas yra sustoję“, – pridūrė jis.
Anot jo, įmonės, kurios nėra vertikaliai integruotos su kitais gamintojais kitose šalyse, sustojo beveik 90 proc.
Eksporto segmente, anot jo, problemų patiria bendrovės, eksportuojančios į Pietų Europą, kai tuo tarpu eksportas į Skandinavijos šalis sumažėjo nedaug.
„Vokietija yra didžiausias taškas, į kurį daugiausiai eksportuojame, po to eina Skandinavijos šalys. Į Švediją eksportas praktiškai nestojo, yra tik 10 proc. kritimas“, – teigė V.Janulevičius.
„Kas susiję su Pietų Europa, ten viskas yra beveik sustoję, jokie prekybiniai santykiai nevyksta. Tie, kas turėjo prekybą su tom šalim, greičiausiai ir laukia karantino pabaigos“, – sakė jis.