Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 04 16

V.Janulevičius: labiausiai nukentėjo gamintojai, neturintys elektroninės prekybos

Didžiausią koronaviruso protrūkio įtaką pajuto vartojimo prekių gamintojai, neturintys elektroninės prekybos galimybių, sako Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas. Anot Vidmanto Janulevičiaus, koronaviruso krizė parodė, kad kiekviena pramonės įmonė turėtų turėti savo internetinės prekybos kanalą.
Vidmantas Janulevičius
Vidmantas Janulevičius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Kiekviena gamybinė įmonė per internetą turėtų turėti išėjimą į savo pardavimo kanalus. Covid-19 parodė, kad tarpininkų buvimas tarp pramonės įmonės ir galutinio vartotojo stabdo galimą plėtrą ir greitį“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė atsinaujinančios energetikos ir aukštųjų technologijų bendrovės „BOD Group“ vadovas V.Janulevičius.

„Kas neturėjo internetinės prekybos, kas naudojosi tais pačiais platinimo kanalais, viskas yra sustoję“, – pridūrė jis.

Anot jo, įmonės, kurios nėra vertikaliai integruotos su kitais gamintojais kitose šalyse, sustojo beveik 90 proc.

Eksporto segmente, anot jo, problemų patiria bendrovės, eksportuojančios į Pietų Europą, kai tuo tarpu eksportas į Skandinavijos šalis sumažėjo nedaug.

„Vokietija yra didžiausias taškas, į kurį daugiausiai eksportuojame, po to eina Skandinavijos šalys. Į Švediją eksportas praktiškai nestojo, yra tik 10 proc. kritimas“, – teigė V.Janulevičius.

„Kas susiję su Pietų Europa, ten viskas yra beveik sustoję, jokie prekybiniai santykiai nevyksta. Tie, kas turėjo prekybą su tom šalim, greičiausiai ir laukia karantino pabaigos“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?