2018 02 26

V.Matijošaitis apie dalyvavimą Prezidento rinkimuose: jeigu neatsiras vertų – persižegnoji ir eini

Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis, paklaustas apie kandidatavimą į prezidentus, tikina mieliau grįšiantis į verslo sferą, o ne pretenduosiantis į Prezidento postą, tačiau ir šios galimybės, „jeigu neatsiras vertų“, neatmeta.
Visvaldas Matijošaitis
Visvaldas Matijošaitis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Politologai dirba savo darbą – jie dėlioja. Man, aišku, smagu pabūti tarp tų kandidatų [į prezidentus], bet aš norėčiau grįžti atgal į verslą, dar gauti pauostyti tų verslo „narkotikų“. Bet vizijų visada visais klausimais tikrai turiu ir pažiūrėsim, ką kiti turės, o jeigu neatsiras vertų posto, tai ką darysi – persižegnoji ir eini“, – LRT televizijos laidai „Gimę tą pačią dieną“ sako V.Matijošaitis.

V.Matjošaitis, vasario 9–18 dienomis dienraščio „Lietuvos rytas“ užsakymu visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atliktos apklausos duomenimis, yra vienas iš trijų šalyje populiariausių politikų.

Kauno merą palankiai vertina 56,4 proc. apklaustųjų. Sausio apklausoje jo reitingas siekė 55,8 procento.

Nepalankiai V.Matjošaitį vasarį vertina 15,1 proc. respondentų. Sausį šis rodiklis siekė 13,5 proc.

Kiti du populiariausi politikai – prezidentė Dalia Grybauskaitė bei premjeras Saulius Skvernelis. Pastarasis viešumoje taip pat įvardijamas kaip galimas kandidatas į prezidentus.

Gruodžio mėnesio visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimų“ apklausoje dėl galimų kandidatų į prezidentus S.Skvernelis liko antroje vietoje. Į priekį įsiveržė ekonomistas Gitanas Nausėda. Trečioje vietoje liko minėtasis V.Matijošaitis.

Apklausą tyrimų bendrovė atliko naujienų portalo Delfi.lt užsakymu.

Lietuvoje Prezidento rinkimai vyks 2019-ųjų gegužę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis