Naują automobilį ministrui vežioti Aplinkos ministerija ketino nusipirkti pernai lapkritį.
Ministerija buvo pasirengusi už automobilį sumokėti beveik 195 tūkst. Lt.
V.Mazuronis buvo ir toliau vežiojamas didelėmis eksploatacinėmis sąnaudomis pasižyminčiu 2005 metų gamybos „Audi A6“.
Tai turi būti penkių vietų, keturių durų M1 kategorijos lengvasis automobilis su automatine pavarų dėže. Jo variklio galia turi būti ne mažesnė kaip 125 kW, visi keturi ratai – varomi.
Pageidaujamo automobilio techninės specifikacijos projekte teigiama, kad ministerija nori pirkti neeksploatuotą, šių metų gamybos mašiną.
Tai turi būti penkių vietų, keturių durų M1 kategorijos lengvasis automobilis su automatine pavarų dėže. Jo variklio galia turi būti ne mažesnė kaip 125 kW, visi keturi ratai – varomi.
Pirkimas vykdomas mažiausios kainos principu, vokus ministerija ketina atplėšti liepos 1-ąją.
Senasis automobilis ėmė gesti
Aplinkos ministerijos Bendrųjų reikalų skyriaus vedėja Jūratė Jundienė 15min.lt sakė, kad senąjį automobilį jau reikia keisti, nes jis ėmė gesti.
„Vieną sykį sugedo ministrui važiuojant, kitą kartą, kai reikėjo išvažiuoti, jis neužsivedė. Pirkti reikia nori nenori“, – sakė ji.
Pagrindinis dalykas: keturios durelės, juoda, keturi varomi ir automatas. Sudarant techninę specifikaciją jokios krypties nebuvo, labai minimalūs reikalavimai, lyginant su praėjusiu kartu.
Anot J.Judienės, keturiais ratais varomo automobilio reikia dėl keleivių saugumo.
„Ir dabartinė mašina, jeigu neklystu, yra varoma keturiais ratais. Kainos pasakyti negaliu – žinau, kokį turime limitą. Pagrindinis dalykas: keturios durelės, juoda, keturi varomi ratai ir automatas. Sudarant techninę specifikaciją jokios krypties nebuvo, labai minimalūs reikalavimai, lyginant su praėjusiu kartu“, – sakė ji.
Tačiau kas važinės šiuo automobiliu – kol kas neaišku. V.Mazuronis Aplinkos ministeriją paliks birželio viduryje, o „Tvarkos ir teisingumo“ partija, kuriai priklauso aplinkos ministro portfelis, apsispręsti dėl būsimojo ministro neskuba.