Valstybinė kalbos inspekcija apdovanos lietuviškus pavadinimus išsirinkusias įmones

Minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos inspekcija trečiadienį apdovanos gražiausius lietuviškus pavadinimus praėjusiais metais išsirinkusias įmones. 
Arnas Strumila/BNS nuotr. Dokumentai (asociatyvinė nuotr.)
Arnas Strumila/BNS nuotr. Dokumentai (asociatyvinė nuotr.)

Anot inspekcijos, pernai Registrų centre buvo įregistruota daugiau kaip 14 tūkst. juridinių asmenų pavadinimų, tačiau atrankos metu inspekcijos sudaryta komisija atsisakė klubų, centrų, bendruomenių, draugijų, atstovybių, asociacijų, federacijų, sąjungų, bendrijų, viešųjų įstaigų pavadinimų ir tų, kurie sudaryti su dirbtiniais žodžiais, skaičiais, vietovardžiais ar asmenvardžiais.

Galiausiai Kalbos inspekcija išrinko šiuos 2023 metais įregistruotus įmonių pavadinimus: „Pelytės palata“, „Žalčio žymė“, „Miltuotos rankos“, „Upės teka“, „Bilduko studija“, „Vėjo pagauti“, „Metalo istorijos“, „Debesų palėpė“, „Medžio spalvos“, „Pūkuotas vėjas“, „Vyšniniai skruostukai“, „Stačiaausis“, „Linksmai“, „Tyka“, „Gėlėti linkėjimai“, „Pamirkyk nosį“, „Man ramu“, „Kvepia nuotykiais“, „Minčių sala“, „Žvirblio puota“.

Nominuotų įmonių veikla įvairi – juvelyrika, konditerija, veterinarijos paslaugos, kalvystė, individualus ugdymas, baldų gamyba, renginių organizavimas, floristika ir prekyba kvepalais.

Tarp nugalėtojų nepateko įmonės, apie kurių veiklą nepavyko rasti reikiamos informacijos.

Baigiamasis renginys vyks Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje. Konkurso laureatus sveikins Inspekcijos viršininkas Audrius Valotka, Lietuvos kariuomenės vadas generolas Valdemaras Rupšys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis