Sostinės savivaldybės atstovai projekto dalyviams – lietuviams ir užsieniečiams – pristatė kadaise bandytą oranžinių dviračių eksperimentą. „Vilniui dviračių reikia“, – užtikrintai kalbėjo savivaldybės bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius.
Taip pat tarptautinio projekto „Velomanija 2009 Vilnius“ dalyviams buvo pristatytas nuo kitų metų gegužės, apmokestinus įvažiavimą į Vilniaus senamiestį, planuojamas įgyvendinti dviračių nuomos punktų įrengimo projektas. „Norime, kad žmonės daugiau vaikščiotų pėsčiomis, mažiau naudotųsi automobiliais ir kaip alternatyvią transporto priemonę propaguotų dviratį“, – sakė V.Antanavičius. Jo tvirtinimu, ko gero, pirmieji sistemą išbandys jauni žmonės.
Savivaldybės atstovai dviračių mėgėjų teiravosi patarimų, kokius dviračius reikėtų pagaminti, kad ilgapirščiams nekiltų noras jų vogti ar ardyti. Buvo pasidalyta mintimis, kad dviračiai turėtų būti gaminami specialiai pagal savivaldybės užsakymą, kad jų dalys nebūtų universalios ir vagys jų negalėtų panaudoti kitiems dviračiais.
Iš viso šiuo metu Vilniuje yra 81 kilometras dviračių takų. Savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ atstovas Alvydas Karalius apgailestavo, kad dėl sunkmečio sustojo „EuroVelo“ dviračių tako tiesimas Vilniuje, tačiau pasidžiaugė, kad dar šiais metais dviratininkams bus pristatytas interneto puslapis, kuriame kol kas visa reikiama informacija apie dviračių eismą bus pristatyta lietuvių kalba.