Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 03 19

Verslininkai ir nevyriausybininkai skatina vaikus daugiau bendrauti su tėvais

Ketvirtadienį įvairios šalies verslo ir nevyriausybinės organizacijos pradeda socialinį projektą „Nes mes mylime tėvus“. „Šitos iniciatyvos pradžia buvo kitų metų pabaiga, kai mano akis užkliuvo už skaičiaus, kurį mes visi žinome ir ne vieną kartą kartojame, tai yra septynios minutės. Septynios minutės prasmingo laiko, kurį tėvai leidžia su savo vaikais. Tos septynios minutės privertė mus galvoti pradėti galvoti, ką mes šioje vietoje galime pradėti daryti. Ir geriausia, aišku, pradėti nuo savęs“, – spaudos konferencijoje Vilniuje sakė viena idėjos sumanytojų Kristina Mažeikytė.
Paauglė ir mama
Paauglė ir mama / Fotolia nuotr.

Iniciatyva tęsis iki šių metų vasaros. Jos tikslas – pasiekti, kad tėvai ir vaikai daugiau bendrautų, o tiltus tarp abiejų kartų imtųsi tiesti būtent jaunimas. Jaunuoliai raginami fiksuoti bendro su tėvais laisvalaikio akimirkas ir jomis dalintis iniciatyvos puslapyje internete. Taip pat prie projekto prisijungę verslo partneriai žada įvairius ypatingus pasiūlymus šeimoms.

„Klubas organizuos įvairias pramogų zonas. Skatinsime šeimas atvykti ne tiesiai į rungtynes, bet anksčiau pusantros valandos. Paruošime įvairių pramogų, nebūtinai susijusių su futbolu, mažesnio amžiaus vaikams, paaugliams“, – sakė Vilniaus miesto futbolo draugijos „Žalgiris“ komunikacijos ir reklamos projektų vadovas Vilius Aleksandravičius.

Lietuvos studentų sąjungos atstovas Paulius Baltokas teigė, kad atotrūkis tarp tėvų ir vaikų ypač padidėja pastariesiems išvažiuojant studijuoti į kitus miestus.

„Lietuvos studentų sąjunga šioje vietoj labai aiškiai sako, kad tas kontakto palaikymas yra būtinas. Ir tai ypatingai jaučiasi, kada tenka keliauti po pasaulį, ir kuomet tenka keliauti ypač Europoje, Pietų valstybėse, kur tėvų ir vaikų kultūra yra tam tikra tradicija. Turbūt to greitai nepasieksi, bet ši akcija, sumanymas, idėja gali, turi ir, mūsų supratimu, pradės keisti kultūrą ir tradicijas, kuomet televizorių pakeis pokalbis, kuomet pokalbį pakeis bendros veiklos, o bendras veiklas pakeis bendros idėjos“, – kalbėjo P.Baltokas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos