Antrosios privataus vežėjo konkurso dalies laimėtojas atrinktas antradienį, po neskelbiamų derybų – jis privačiais autobusais aptarnaus keturis sostinės viešojo transporto maršrutus, sudarančius apie 6,5 proc. visų sostinės maršrutų.
Savivaldybės atstovai BNS informavo, kad konsorciumas pasiūlė 1,64 euro už kilometrą paslaugų kainą. Keleiviai bus vežami ilgais, vadinamaisiais triašiais autobusais, o vežėjai turėtų iš Vilniaus viešojo transporto perimti 4G, 7, 43 ir 53 autobusų maršrutus Pilaitė–Saulėtekis, Šiaurės miestelis–Lazdynai, Justiniškės–Centras, Lazdynai–Santariškės.
Konkurso laimėtojai į Vilnių atveš ne senesnius nei 2015 metų, 43 vidutinės talpos ekologiškus EURO6 emisijos standarto autobusus.
Savivaldybės Viešųjų pirkimų skyriaus vadovas Giedrius Krasauskas BNS tvirtino, kad neskelbiamos derybos vyko, leidus Viešųjų pirkimų tarnybai, nes visų dalyvių pasiūlytos kainos konkurse buvo didesnės, nei planavo savivaldybė.
„Konkurso laimėtojai į Vilnių atveš ne senesnius nei 2015 metų, 43 vidutinės talpos ekologiškus EURO6 emisijos standarto autobusus. Konkursą laimėję vežėjai pradės keleivius veš keturiais numatytais pagrindiniais maršrutais. Preliminari metų rida – daugiau kaip 2,6 mln. kilometrų“, – BNS teigė G.Krasauskas.
Laimėtojo konsorciume, be „Transrevio“, yra Latvijos įmonės „Rigas mikroautobusu satiksme“, „Sabiedriskais autobuss“, „Ekspress-Adaž“.
„Rigas mikroautobusų satiksme“ su „Transrevis“ kovo pradžioje jau laimėjo pirmąją konkurso dalį, kurioje užsitikrino teisę vežti keleivius maždaug dešimtadaliu sostinės maršrutų. Tuomet konsorciumo pasiūlyta kaina buvo 1,07 euro už kilometrą. Kaip BNS informavo savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė, šioje konkurso dalyje numatytos trumpesnės transporto priemonės.
Galutiniame konkurso etape buvo atmestas bendrovių „Kautra“ ir „Toks“ pasiūlymas, toliau derybos vykdytos su dviem dalyviais – savivaldybės valdomo Vilniaus viešojo transporto bei bendrovės „Transporto nuoma“ konsorciumu, taip pat minėtomis Latvijos įmonėmis bei „Transrevis“.
G.Krasauskas nurodo, kad sutartis bus pasirašoma tik praėjus teisės aktuose numatytiems terminams ir tik pritarus Vilniaus savivaldybės tarybai.
Vilniaus viešojo transporto (VVT) profesinės sąjungos žadėjo vykdyti įspėjamuosius streikus, jei bendrovės vadovybė ir savivaldybė neįvykdys darbuotojų reikalavimų, tačiau teismas šiuos planus atidėjo mėnesiui. Vienas reikalavimų buvo paskelbti VVT nugalėtoju minimame konkurse. Pasak profesinių sąjungų, atplėšus vokus, VVT kilometro kaina buvo mažiausia iš visų konkurso dalyvių.