„Toks pasiūlymas iškeltas siekiant efektyvesnio oro uostų valdymo įvedimo. Dabar, būdamos valstybės įmonėmis, jos yra labai apribotos savo veikime: neturi teisės steigti dukterinių bendrovių, sudaryti susitarimų su kitomis įmonėmis. Šios valstybės bendrovės turi pačios viską vykdyti. Mes siekiame, kad tam valdymui atsirastų galimybė tapti žymiai efektyvesniam“, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams teigė A.Štaras.
Norėdamas paneigti kalbas, esą išbraukus oro uostus iš nacionaliniam saugumui svarbių įmonių sąrašo ir pavertus juos akcinėmis bendrovėmis bus žengtas žingsnis oro uostų privatizavimo link, viceministras pateikė kitų dviejų bendrovių pavyzdžius. „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Lietuvos paštas“ jau ilgą laiką yra akcinės bendrovės, tačiau niekas nekalba apie tai, kad jos yra privatizuotos“, – pabrėžė A.Štaras.
Politikas taip pat pažymėjo, kad statuso keitimas oro uostams dar reikalingas ir todėl, kad jie teikia komercines paslaugas ir dirba konkurencinėje rinkoje konkuruodamos ir su Latvijos oro uostu, o ateityje, galbūt, net ir su Minsko oro uostu.
Viceministras A.Štaras sakė, kad gavus pritarimą iš Seimo, per 8–9 mėnesius gali būti paskelbtas konkursas stipriam tarptautinių oro uostų valdytojui ar valdytojams pritraukti.