„Daro įspūdį, kaip atsakingai „Klaipėdos nafta“ ir Viešojo saugumo tarnyba atlieka savo pareigas“, – BNS telefonu iš SGD terminalo sakė T.Žilinskas.
Jo teigimu, prie terminalo įrengtos apsaugos zonos, jos taip pat saugomos. Terminalo viduje ir išorėje veikia kameros, aplink jį pareigūnai periodiškai apiplaukia, o esant reikalui gali vykdyti stebėjimą ir po vandeniu.
Ministras tvirtino pastebėjęs ir kelis SGD terminalo apsaugos trūkumus, tačiau sakė, kad jie nėra esminiai.
„Jeigu žiūrėtume sistemiškai, tai tikrai padaryta daugiau negu reikia“, – teigė T.Žilinskas.
Jis teigė, kad kariuomenės, Viešojo saugumo tarnybos, „Klaipėdos naftos“ bei policijos pareigūnai maždaug keturis - penkis kartus per metus rengia pratybas, susijusias su SGD terminalo apsauga.
T.Žilinskas su energetikos ministru Roku Masiuliu apžiūrėti terminalo vyko po to, kai prieš porą savaičių į šalia Būtingės terminalo esantį tanklaivį atsitrenkė privati jachta. Tos jachtos, kuri kirto Lietuvos sieną, nepamatė nei pasieniečių, nei kariuomenės radarai.
„Aš manau, kad SGD terminale yra neįmanomas toks incidentas, kaip Būtingės terminale“, – kalbėjo vidaus reikalų ministras.
Jis tvirtino neseniai kreipęsis į energetikos ir susisiekimo ministrus, kad šie nustatytų aukštesnį Būtingės terminalo apsaugos lygį. Šiuo metu jis yra vidutinis.