2015 04 02

Viešųjų pirkimų tarnyba neleido Kauno valdžiai reklamuotis, nes konkursas atsidavė korupcija

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) įpareigojo Kauno miesto savivaldybės administraciją sustabdyti vykdomą atvirą konkursą „Informavimo ir viešinimo paslaugų pirkimas“ ir patikslinti dokumentus. Savivaldybei neleista konkurso sąlygose palikti užuominų, kuriuose leidiniuose ji planuoja reklamuotis.
Kauno savivaldybė
Kauno savivaldybė / Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr.

Kaip praneša VPT, Kauno savivaldybė pažeidė Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas, draudžiančias nurodyti konkrečius viešinimo šaltinius bei tokiu būdu pažeidė Įstatymo įtvirtintus nediskriminavimo ir lygiateisiškumo principus.

BNS teigimu, konkurso techninėse specifikacijose nurodoma, jog paslaugos bus perkamos iš „Lietuvos ryto“, „Kauno dienos“ bei žurnalo „Veidas“. Be to, nurodyta, kad televizijos reportažus rengs „TV 3“, „Init“ ir LRT, o radijo laidas - Žinių radijas ir Pūko radijas.

Centriniame viešųjų pirkimų portale konkurso dalyviai nėra nurodyti. Jis paskelbtas gruodžio 8 dieną.

Savo darbų viešinimui savivaldybė ketina išleisti 869 tūkst. eurų.

Savo darbų viešinimui savivaldybė ketina išleisti 869 tūkst. eurų.

Kauno savivaldybės Viešųjų pirkimų ir koncesijos skyriaus vedėjas Raimondas Mačikėnas teigė, kad nieko bloga neįvyko. „Nesame baudžiami, tik sulaukėme pastabos pataisyti konkurso sąlygas“, – tvirtino jis.

R.Mačikėnas aiškino, kad konkurso sąlygos buvo sudarytos su savivaldybės viešųjų ryšių padalinio specialistais. „Jie pateikė rekomendacijas, kuriuose leidiniuose pateikiama informacija būtų geriausiai matoma. Norėjome apsisaugoti nuo pigias paslaugas siūlančių, bet menkaverčių, mažą auditoriją turinčių leidinių“, – teigė vedėjas.

Viešinimo paslaugų konkurse dalyvauja viešųjų ryšių agentūros, bet joms savivaldybė norėjo iš anksto nurodyti, kur norėtų publikuoti savo informaciją.  

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis