„Vilniaus viešojo transporto“ vadovo Gintaro Maželio žodžiais, nauju maršrutu Stotis-Santariškės važiuojančiu velobusu dviratininkai galės patogiau išnaudoti galimybę nukakti iki vieno svarbiausių transporto mazgų – geležinkelio bei autobusų stočių, bei susiplanuoti keliones į kitus miestus ar regionus.
„Viešojo transporto infrastruktūros patogumas yra vienas svarbiausių elementų, skatinančių žmones rinktis aplinką tausojančius keliavimo būdus, mažinančius taršą ir CO2 išmetimą. Miesto dviračiais vien pernai Vilniuje nuvažiuota daugiau kaip 500 tūkst. kilometrų. Be to, nemaža dalis sostinės gyventojų turi savo dviračius, kuriuos galėtų dar efektyviau išnaudoti, jeigu viešasis transportas siūlytų pervežimo paslaugą, padedančią sujungti numatytą kelionės maršrutą“, – teigia VVT vadovas.
Tikimasi, kad į Santariškes kursuojantis velobusas padidins žmonių susidomėjimą dviračių taku, kuris driekiasi nuo Balsių iki Santariškių per vieną pagrindinių Vilniaus rekreacinių zonų – Verkių regioninį parką bei Žaliuosius ežerus. Be to, iš Santariškių bus galima greitai ir patogiai grįžti į miesto centrą.
Dviračius vežantis velobusas yra pažymėtas specialiais lipdukais, vaizduojančiais dviratininkus. Kiekviename autobuse yra įrengtos dvi specialios vietos dviračiams, su specialiais stovais ir diržais. Taip pat yra galimybė pastatyti ir trečią dviratį.
Numatoma, kad darbo dieną velobusas per miestą pervažiuos 22 kartus, dviračiai velobusu gabenami nemokamai.
VVT velobuso paslaugą pirmą kartą pasiūlė pernai, padėdama dviračius specialiu velobusu užsigabenti į Šeškinės kalną. Nuo čia patogiau pasiekiami Fabijoniškių, Pašilaičių, Justiniškių rajonai.
VVT keleivius veža 86 miesto ir priemiesčio maršrutais taip pat 18 troleibusų maršrutų. Kasdien viešuoju transportu pervežama daugiau nei 0,5 mln. keleivių. Įmonės pajamos per 2016 m. iš keleivių vežimo ir kitos veiklos sudarė 48,4 mln. eurų, pelnas – 3,4 mln. eurų. Įmonėje dirba 2080 darbuotojai.