2018 10 03

Vilniaus opozicija įtaria, kad J.Basanavičiaus paminklui skirtas skveras skubamas įrengti nepaisant įstatymų

Patriarcho Jono Basanavičiaus paminklo Vilniuje įrengimas tampa išbandymu sostinės valdžiai ir merui.
Susitikimas su J. Basanavičiaus skulptūros autoriais
Susitikimas su J. Basanavičiaus skulptūros autoriais / Sauliaus Žiūros nuotr.

J.Basanavičiaus paminklui skirtas skveras šalia Filharmonijos beveik baigtas. Tačiau Vilniaus miesto savivaldybės tarybos opozicija įtaria, kad vykdant mero nurodymą laiku sutvarkyti aikštę, leista pirmiau atlikti dalį darbų, o tik vėliau rengti konkursą, be to, iš anksto galbūt žinant ir laimėtoją.

„Šiuo atveju politinė valdžia liepė bet kokia kaina atlikti rangos darbus, ruošti aikštę paminklo pastatymui. O dabar matome, kad iš tikrųjų kyla problemos ir su architektu ir su papildomais viešaisiais pirkimais, nes projektą užbaigiant bus reikalinga taisyklinga ar tvarkinga dokumentacija“, – sakė Vilniaus miesto savivaldybės tarybos TS-LKD frakcijos seniūnas Valdas Benkunskas.

Vilniaus politikai įtaria, kad konkursas skelbiamas jau atliktiems darbams apmokėti, dėl to opozicija žada prašyti viešųjų pirkimų tarnybos patikrinti, ar Vilniaus valdininkai neimituoja viešųjų pirkimų.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius sako, kad turi rimtesnių rūpesčių, nei ganyti kiekvieną valdininką, o paminklas bus atidengtas laiku – lapkričio 23 d., per patriarcho gimtadienį.

LRT TELEVIZIJOS duomenimis, viešųjų pirkimų tarnyba savivaldybei priekaištų dėl projekto turėjo nuo pat jo vykdymo pradžios. Tarnyba net svarstė prašyti teismo konkursą stabdyti. Tačiau, įvertinus, kad pažeidimai padaryti daugiau dėl skubos ir kompetencijos stokos, o pats projektas – svarbus valstybei, darbus vykdyti leido.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis