Pirminiais duomenimis, orlaivyje buvo 179 keleiviai ir 6 įgulos nariai.
Lėktuvo įgula oro uosto tarnyboms pranešė, kad niekas nenukentėjo ir orlaivis savo eiga nuriedėjo į stovėjimo aikštelę perone, kur keleiviai buvo išlaipinti.
Įvykio aplinkybės ir priežastys tiriamos.
Tam, kad būtų įvertintas incidento poveikis kilimo ir tūpimo tako įrangai, buvo atlikta patikra, o uostas uždarytas visiems skrydžiams.
Kiti atskrendantys lėktuvai buvo nukreipiami į Kauno ar Palangos oro uostus.
Atlikus patikrinimą, nuo 17 val. atnaujinta įprasta oro uosto veikla.
Kaip 15min pasakojo vienas iš lėktuvu skridusių keleivių, vardu Matas, dėl stipraus vėjo besileidžiantį orlaivį šiek tiek kratė. Kai lėktuvas palietė nusileidimo taką, jis ėmė slysti į šoną ir netrukus vis dar dideliu greičiu nuriedėjo nuo tako ant pievos. Pilotas toliau mėgino stabdyti, bet prireikė gal 25 sekundžių, kol lėktuvas visiškai sustojo.
Per tą laiką ratais „ariamos“ pievos purvas aplipdė lėktuvo iliuminatorius, tad keleiviai nelabai ką ir begalėjo per juos įžiūrėti. „Nebuvo labai baisu. Aš net maniau, kad jis ant šono atsiguls, nes šonu čiuožė“, – sakė Matas, šeštadienį iš Milano skridęs namo po slidinėjimo atostogų Italijoje.
Pasak jo, lėktuvo salone tarp keleivių šiek tiek panikos gal ir buvo galima justi, tačiau jokių šauksmų ar klyksmų nesigirdėjo. Lėktuvui laimingai sustojus, visi lengviau atsikvėpė ir ėmė juokauti, dalintis įspūdžiais. Mato žiniomis, didelė dalis keleivių, kaip ir jis, atostogavo Italijos slidinėjimo kurortuose.
Pievoje sustojęs lėktuvas po kurio laiko pats pajudėjo ir nuriedėjo iki tos vietos, kur ir turėjo išleisti savo keleivius. Lėktuvo įgula keleiviams incidento niekaip nekomentavo.
Pasak Mato, kiti keleiviai kalbėjo, kad lėktuvui slystant per pievą kažkas buvo pramušta jo dugne, tačiau pats jis jokių orlaivio pažeidimų, išskyrus tai, kad jis buvo smarkiai aplipęs purvu, nepastebėjo.