Kaip nurodoma ketvirtadienį išplatintame pranešime, šią galimybę inicijavo Vilniaus rajono savivaldybės tarybos narys, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos narys Waldemaras Urbanas ir Vilniaus rajono savivaldybės vicemerė Danuta Narbut.
„Senyvo amžiaus, ligoti ar su negalia Vilniaus rajono gyventojai dažnai turi ribotas galimybes nuvykti į Migracijos departamento Vilniaus skyrių. Vilniaus rajone yra nemažai gyvenviečių, nutolusių nuo Vilniaus 30 ir daugiau kilometrų. Tai tikrai nemažas atstumas ir nemenkas iššūkis vyresnio amžiaus žmonėms ar asmenims su negalia. Gyventojai turės galimybę patogiai, jų gyvenamojoje vietovėje gauti paslaugas“, – sakė W.Urbanas.
Susitikimo su Migracijos departamento direktore Evelina Gudzinskaitė metu buvo sutarta, kad mobili paslauga dėl asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų išdavimo ar keitimo bus išbandyta pilotinėje Sužionių seniūnijoje ir pasiteisinus tokiam sprendimui, pagal poreikį galėtų būti teikiama ir kitose seniūnijose.
Norint pasinaudoti Migracijos departamento mobilia paslauga, bus reikalinga išankstinė registracija seniūnijoje.