Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 01 23

Vilniaus rotušė nenori būti uždaru muziejumi – sieks tapti sostinės vartais

Apie įvaizdžio keitimą pranešanti Vilniaus rotušė taps atviresnė visuomenei. Tokią žinią skelbia Rotušės kolektyvas, per pastaruosius metus visiškai pasikeitęs. Jau yra naujas logotipas, simbolizuojantis savotiškus vartus į kažką naujo, netikėto ir įdomaus mieste. Ir renginiai numatomi kitokie, atrenkami pagal nustatytus standartus ir orientuoti į ateitį, o ne praeitį, kaip buvo iki šiol.
Vilniaus rotušės logotipo pristatymas
Vilniaus rotušė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Vienas iš rotušės tikslų – tapti pirmuoju vilniečių ir miesto svečių traukos tašku Vilniuje. Atsinaujinanti sostinės rotušė sieks sulaužyti nusistovėjusius stereotipus, kad šioje vietoje gali lankytis tik išskirtiniai asmenys.“ Taip apie pokyčius buvo pranešama kviečiant į naujojo logotipo pristatymo konferenciją.

Savotiški vartai

Naujasis logotipas – savotiški vartai, už kurių atsiveria kažkas nauja, netikėta ir įdomaus. „Lietuvoje į rotušes dažnai žvelgiama tik kaip į statybinius projektus ar muziejinius eksponatus. Mes norime priminti, kad rotušė yra svarbus istorinis miesto objektas, kuris atviras visiems ir kuriame gali vykti kryptingi planuojami renginiai. Šiais pokyčiais turime parodyti, kad rotušė nėra vieta, prieinama tik išskirtiniams asmenims. Esame atviri ir siekiame, kad rotušė taptų miesto širdimi. Mūsų tikslas – tapti ta vieta, kurioje pirmiausia apsilanko žmogus, norintis pažintį Vilnių“, – sakė šiuo metu Vilniaus rotušės valdytojos pareigas einanti Ieva Šiušaitė.

Neslėpsime, kad yra sportinis azartas „timptelėti“ Vilnių į priekį, nes vis dažniau šnekama, kad Kaunas yra tas, kuris traukia į priekį, – sakė T.Bartninkas.

I.Šiušaitės teigimu, per pastaruosius metus Vilniaus rotušės kolektyvas beveik visiškai pasikeitė, o per šį laiką bandyta suvokti, kokios įstaigos miestui reikia. „Naujas logotipas buvo įkvėptas visiškai atsinaujinusios komandos, ilgai dirbome, mąstėme, kaip galėtume pagerinti savo veiklą ir dabar turime rezultatą“, – teigė valdytoja.

Prie atnaujinimo prisidėjo reklamos agentūra „McCann“. „McCann Vilnius“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas teigė, kad naujuoju įvaizdžiu svarbiausia žmonėms priminti, kokia yra tikroji Rotušės paskirtis ir misija.

„Timptelėti“ Vilnių į priekį

„Tai iš vienos pusės yra simbolis – praeities ir t.t. Bet visą laiką rotušės buvo tokia institucija, kuri žvelgdavo į priekį, joje buvo naujų idėjų, naujų dalykų, atradimų vieta, toks mediatorius, vartai į ateitį. Rotušė neturėtų būti muziejus, mintis yra atgaivinti, kad tai būtų vieta, kur suplaukia naujausios idėjos. Neslėpsime, kad yra sportinis azartas „timptelėti“ Vilnių į priekį, nes vis dažniau šnekama, kad Kaunas yra tas, kuris traukia į priekį. Apsibrėžiame ir pačią auditoriją: žingeidūs žmonės, kuriems įdomus Vilnius, kurie nori žvelgti į priekį. Tai turi būti vartai į veržlų Vilnių, kuris visais laikais buvo idėjų ir naujovių lyderis“, – kalbėjo T.Bartninkas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniaus rotušės logotipo pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniaus rotušės logotipo pristatymas

Apie vartus kalbėjo ir „McCann“ agentūros kūrybos vadovas Mantas Velykis, kurio teigimu, Rotušės logotipas virsta miesto vartais, atveria duris į kažką netikėto, naujo, kas vyksta pačioje Rotušėje ir už jos.

Miesto širdyje stovinti Rotušė siekia tapti ne tik aptarnaujančia infrastruktūra, bet ir pati imtis kultūrinių renginių, parodų, konferencijų organizavimo. Pasak I.Šiušaitės, atėjusi prieš metus ji įstaigoje rado gana chaotišką vaizdą, čia vykę renginiai buvo tarsi savaime susiklostė, neturėta konkrečių atrankos kriterijų. Dabar ketinama sąmoningai planuoti turinį, atsirinkti, kas gali Rotušėje vykti, ar tai atitinka strategiją.

Prestižinių renginių vieta

„Mes norėtume, kad Rotušė taptų inovatoriškų, prestižinių renginių vieta, kur pristatomos naujovės, tendencijos. Norėtume čia pakviesti svarbių sutarčių pasirašymus, pristatymus. Be abejo, visada turėsime savivaldybės reprezentacinius renginius, svarbius miesto gyvenime apdovanojimus. Stengiamės, kad jauniems vilniečiams čia būtų patraukli vieta santuokoms, kad jie turėtų gražiausius prisiminimus iš čia. Taip pat stengiamės pritraukti tarptautinius renginius, patys inicijuojame tarptautinius projektus“, – ką nori matyti Rotušėje, vardijo I.Šiušaitė.

Jau dukart įvyko konkursas dėl remonto darbų Rotušėje, tačiau abu kartus nesėkmingai. Pernai, I.Šiušaitės teigimu, norėta bent pašalinti avarinę būklę, nes drėgsta ir trupa vienas karnizas, dabar jau kalbamasi apie didesnius remonto darbus, ieškoma finansavimo šaltinių.

Vilniaus rotušė yra viena iš trijų Lietuvoje išlikusių istorinių miestų rotušių. Ji stovi ten pat, kur 1432-aisiais minima pirmoji Vilniaus rotušė. Pastarosios pamatai yra išlikę iki šių laikų

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniaus rotušės logotipo pristatymas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vilniaus rotušės logotipo pristatymas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos