2021 06 01

Vilniaus socialdemokratai siūlo gyventojus skiepyti ir automobiliuose

Sveikatos apsaugos ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė turėtų apsvarstyti galimybę skiepyti gyventojus šiems neišlipant iš automobilio, siūlo Vilniaus socialdemokratai.
Vakcina nuo COVID-19
Vakcina nuo COVID-19 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Socialdemokratai įsitikinę, kad toks vakcinavimo būdas leistų paskiepyti didesnį žmonių skaičių, tolygiau paskirstyti norinčiųjų skiepytis srautus.

„Aukščiausieji šalies vadovai kelia ambicingą tikslą – iki vasaros vidurio paskiepyti 70 proc. šalies gyventojų. Manome, kad yra svarbu ne tik turėti vakcinų, bet ir vykdyti efektyvų žmonių skiepijimą. Turi atsirasti lankstumo ir kuo daugiau būdų gauti skiepą. Skiepijimas neišlipus iš automobilio – vienas tokių. Galėtume tikėtis didesnio besiskiepijančių skaičiaus, o žmonių srautai būtų paskirstomi tolygiau“, – sako LSDP Vilniaus miesto skyriaus pirmininko pavaduotoja Nerija Stasiulienė.

Ji primena, kad skiepijimas neišlipant iš automobilio yra siūlomas, pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose.

„Iš anksto užsiregistravę JAV gyventojai automobiliu atvyksta į vakcinavimo vietą ir yra skiepijami jiems nelipant iš transporto priemonės. Šis skiepijimo būdas laikomas itin pasisekusiu ir per trumpą laiką leidžia paskiepyti daugiau žmonių, galiausiai nereikalauja didelių investicijų“, – vertina N.Stasiulienė.

Gyventojų vakcinacija nuo koronaviruso (COVID-19) pagal amžiaus grupes pirmadienį pasiekė galutinį etapą: prasidėjus masinei vakcinacijai registruotis skiepui kviečiami visi asmenys, sulaukę 16 metų.

Statistikos departamento duomenimis, iš viso dviem skiepo dozėmis iki pirmadienio vakaro Lietuvoje vakcinuoti 586 799 žmonės, panaudotos 1 603 368 vakcinos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis