Neoficialiomis BNS žiniomis, trijų įmonių susivienijimas pasiūlė darbus atlikti už mažiausią kainą – 169,036 mln. litų (su PVM).
Paraišką Vilniaus savivaldybės skelbtam konkursui pateikė kitas konsorciumas, kuriame yra kelių ir tiltų statybos bendrovė „Panevėžio keliai“, jų valdoma viena didžiausių šalyje statybos įmonių Panevėžio statybos trestas (PST) ir Vilniaus šilumos tinklų ir dujotiekių montavimo įmonė „Šilda“ – konsorciumas pasiūlė darbus atlikti už 179,526 mln. litų.
Su konkurso laimėtoju ketinama pasirašyti 33 mėnesių trukmės sutartį. Antroji aplinkkelio atkarpa eis nuo Lazdynų, aplenkdama Karoliniškes, paraleliai su Laisvės prospektu.
Antrajame etape planuojama nutiesti 2,84 kilometro ilgio naują kelią, pastatyti dvi dviejų lygių sankryžas ir du 93,4 metro ilgio viadukus, sutvarkyti L.Asanavičiūtės gatvės ir Pilaitės prospekto atkarpas, pastatyti sankirtą su 46,7 metro ilgio viaduku ties D.Gerbutavičiaus gatve bei 48,8 metro ilgio pėsčiųjų viaduką ties V.Maciulevičiaus gatve.
Visą Vakarinį aplinkkelį sudaro trys etapai: pirmasis – jau baigta Lazdynų tilto rekonstrukcija ir kelio nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės statyba, antrasis – kelias nuo L.Asanavičiūtės iki Ozo gatvės bei trečiasis – kelias nuo Ozo gatvės iki Ukmergės plento.
Daugiau nei 200 mln. litų vertės vakarinio aplinkkelio pirmojo etapo darbus atliko bendrovės „Panevėžio keliai“ ir „Kauno tiltai“.
Vilniaus vakarinio aplinkkelio antrajam etapui siekiama gauti 134,64 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramos, dėl kurios Vilniaus savivaldybės administracija pernai gruodį Transporto investicijų direkcijai pateikė paraišką.
ES parama būtų skiriama iš 2007–2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę „Saugų eismą gerinančios inžinerinės infrastruktūros diegimas, miestų aplinkkelių tiesimas“.