2015 06 02

Vilniaus valdžia ieško alternatyvos oranžiniams dviračiams

Išorinės lauko reklamos ir dviračių nuomos paslaugas Vilniuje teikiančiai įmonei „JC Decaux“ ieškoma alternatyvos – kalbamasi su potencialiais tiekėjais, kurie galėtų nuomoti dviračius atokesniuose sostinės rajonuose, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.
Oranžiniai dviračiai Vilniaus gatvėmis važinės dar kelias dienas
Oranžiniai dviračiai / Aurimo Šrubėno nuotr.

Anot jo, šiuo metu nagrinėjamas naujos tarptautinės kompanijos pasiūlymas, gilinamasi ir į ankstesnės tarybos sudarytą sutartį su „JC Decaux“ planuojant plėsti nuomos taškus ir siekiant išsiaiškinti dviračių populiarumą skirtingose vietose, tačiau sutarties neketinama nutraukti.

Oranžiniai dviračiai Vilniuje
Oranžiniai dviračiai Vilniuje

„Į rinką ateitų dar viena kompanija, būtų konkurencijos, bet čia būtų visiškai kitas principas. Žiūrime į tą reikalą bendrai – ir dviračių takų plėtra, gilinamės į tuos dalykus. Bet niekas kažko nutraukinėti tikrai nesiruošia, dabar nagrinėjame naujos kompanijos pasiūlymus: galėtų būti daugiau tų dviračių, galbūt apimti ir miegamieji rajonai – nėra juk tų „JC Decaux“ dviračių nei Saulėtekyje, nei kitur“, – BNS sakė Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Pasak jo, nauja įmonė paslaugas teiktų kitu principu, būtų nesuderinama su „JC Decaux“ naudojama sistema, tad priėmus pasiūlymą, kartu Vilniuje liktų ir oranžiniai dviračiai.

„JC Decaux“ dviračių nuomos sistema pradėjo veikti 2013-aisiais, ją bendrovė įdiegė mainais už suteiktą išskirtinę galimybę teikti lauko reklamos paslaugas stenduose Vilniuje. Šiuo metu sostinės centre ir jo prieigose veikia 40 nuomos punktų, kuriuose galima išsinuomoti oranžinius dviračius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis