2017 01 27

Vilniuje per metus padaugėjo 7,5 tūkst. daugiau gyventojų 

2016-ais metais savo gyvenamąją vietą Vilniuje deklaravo 7 tūkst. 503 gyventojai. Dabar sostinėje gyvena daugiau kaip 620 tūkst. žmonių.
694-ojo Vilniaus gimtadienio rytas
694-ojo Vilniaus gimtadienio rytas / Sauliaus Žiūros nuotr.
Temos: 1 Deklaracija

„Džiaugiuosi, kad visame Baltijos šalių regione Vilnius yra vienas sparčiausiai augančių miestų. Gražėja ir auga ne tik centras, bet ir kiti Vilniaus rajonai – Verkiai, Antakalnis, Lazdynai ar Pilaitė. Smagu, kad ir į toliau nuo centro įsikūrusius rajonus atsikrausto vis daugiau žmonių, kurie kuria gyvą ir jauną miestą. Mano tikslas – kad visi vilniečiai gyventų jaukioje, gražioje ir sutvarkytoje aplinkoje“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Labiausiai „išaugęs“ Vilniaus rajonas – Verkiai. Jame per 2016 metus savo gyvenamąją vietą deklaravo 1 655 gyventojai. Kiti labiausiai augantys sostinės rajonai – Naujoji Vilnia, Pašilaičiai, Antakalnis. Juose per metus – net apie tūkstančiu gyventojų daugiau.

Šiuo metu Vilniuje savo gyvenamąją vietą yra deklaravę daugiau kaip pusė milijono gyventojų – 574 tūkst. 221, nors prie sostinės sveikatos įstaigų „prisirašiusių“ skaičius gerokai didesnis – 622 543 žmonės.

Tai reiškia, kad yra dar daugiau nei 48 tūkst. gyventojų, kurie savo gyvenamąją vietą deklaravę kituose miestuose, nors faktiškai gyvena Vilniuje. Jeigu visi šie gyventojai prisideklaruotų Vilniuje, į miesto biudžetą per metus „įplauktų“ apie 17 mln. Eur. Už tokią sumą Vilnius galėtų pastatyti apie 8 modulinius darželius, kuriuose sutilptų apie 1 600 mažųjų vilniečių.

Jūsų GPM dalis atiteks Vilniaus miestui, jei deklaruosite savo gyvenamą vietą sostinėje. Primename, kad dabar tai padaryti – daug paprasčiau. Visus atsakymus rasite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis