Naujai sukurtas puslapis padės rasti atsakymus į klausimus ne tik apie vakcinas, bet ir apie vakcinavimo eigą – tai klausimai, kurie šiuo metu vilniečiams kyla dažniausiai.
„Informacinis triukšmas dėl vakcinų didžiulis. Norime visiems suprantama kalba aiškiai ir paprastai pateikti atsakymus į miestiečiams rūpimus klausimus – tokia informacija, tikimės, padės sklaidyti mitus ir prisidės prie didesnės motyvacijos sulaukti vakcinos nuo COVID-19, kuri yra saugi, efektyvi ir nemokama. O tai, žinoma, padės greičiau sugrąžinti gyvybę miestui ir mums visiems grįžti į normalų gyvenimą“, – teigė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Pasak mero, kampanijai pasirinkta žinutė „Pasiraitokime rankoves“ – tai ir tiesioginis kvietimas pasiruošti vakcinai, ir kartu siūlymas susitelkti paskutiniame kovos su COVID-19 virusu etape. „Mums reikia kuo daugiau paskiepytų vilniečių, kad miestas kuo greičiau galėtų vėl atgyti. Ypatingai kreipiuosi į svarbiausias auditorijas – medikus, mokytojus, senjorus, paslaugų srities darbuotojus – jus norime labiausiai apsaugoti, todėl raginu nedvejoti ir pasiraitojant rankoves nusimesti viruso pančius“, – sakė meras.
Prie Vilniaus inicijuotos informacinės kampanijos jau sutiko prisijungti „Lietuvos paštas“, Vilniaus šilumos tinklai, prekybos tinklai Maxima, LIDL, IKI, vaistinių tinklai „Eurovaistinė“, „Gintarinė vaistinė“, „Benu“ ir „Camelia“ vaistinės. Šie partneriai savo kanalais padės skleisti informaciją apie COVID-19 vakciną. Turinį kampanijai kurs ne tik Vilniaus miesto savivaldybės, bet ir Vilniaus visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau“ specialistai.
Vilniaus mieste jau startavo lauko reklamos kampanija „Pasiraitokime rankoves“, netrukus gyventojus informuos vaizdo klipai viešajame transporte, informacinės skrajutės, radijo bei vaizdo klipai kampanijos partnerių erdvėse, viską lydės informacinė kampanija internete. Svetainė bus nuolat atnaujinama aktualiausia informacija apie vakcinas ir vakcinavimo eigą Vilniuje.