2021 05 31 /16:55

„Vilnius Tech“ apie aistras sukėlusią reklamą: panašu, kad savo tikslą pasiekėme

„Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ – tokie žodžiai šviečia iš „Vilnius Tech“ stendo, pastatyto Kauno technologijos universiteto (KTU) studentų miestelyje. Tokia universiteto reklama patiko ne visiems – KTU atstovai konkuruojančio universiteto žingsnį pavadino desperacija. Tuo metu „Vilnius Tech“ aiškina, kad „reklaminė kampanija neneigia – ji klausia“.
„Vilnius Tech“ reklama Kaune
„Vilnius Tech“ reklama Kaune / 15min nuotr.

Anksčiau Vilniaus Gedimino technikos vardu besivadinusio universiteto reklama pirmadienį dalijamasi socialiniuose tinkluose.

Vieni atkreipė dėmesį, kad pati reklama parašyta su klaida, nes vietoje „keturis“ turėtų būti „ketverius“, kas mokslo įstaigai ir taip garbės nedaro.

Kiti svarstė, kad jei jau universitetas reklamuojasi tuo, jog yra Vilniuje, gali reikšti, kad pasigirti daugiau nėra kuo.

„Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: VGTU – we suck, but Vilnius is lovely! (Mes prasti, bet Vilnius mielas)“, – feisbuke rašo KTU fakulteto dekanas Ainius Lašas.

„Kaimas ir tiek, – sakė jis 15min. – Žiūrint globaliu mastu tarp Kauno ir Vilniaus yra juokingas atstumas ir toks susireikšminimas, kad čia yra Vilnius, o ne Kaunas, kai kokioje Amerikoje į parduotuvę važiuoji tokiu atstumu, ar į svečius pas draugus į kitą to miesto galą... Kaip kas supranta, taip tas reklamuojasi.“

Į reklamą sureagavo ir KTU.

Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę.

„Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas. Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems.

Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“, – 15min atsiųstame komentare teigė KTU rinkodaros ir komunikacijos direktorius Šarūnas Bulota.

KTU nuotr. /KTU atsakas į kontroversiškai vertinamą VGTU reklamą
KTU nuotr. /KTU atsakas į kontroversiškai vertinamą VGTU reklamą

„Vilnius Tech“ atstovė: reklamuotis prie kitų mokslo įstaigų nėra naujiena

„Vilniaus Tech“ viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė teigė, kad atsinaujinantis Vilniaus Gedimino technikos universitetas dar pernai metų rudenį mokslo metus pradėjo su nauju prekės ženklu – „Vilnius Tech“.

„Mūsų bendruomenę išskirianti savybė – drąsa kurti, eksperimentuoti, atrasti sprendimus. Mes mokomės, dirbame ir kuriame ne tik tam, kad būtume pasiruošę atliepti šiandienos poreikius, bet ir siekdami įgūdžių, žinių ir savybių, leidžiančių atsakyti į rytojaus klausimus. Rytojaus iššūkiai mums tokie pat svarbūs, kaip ir šiandienos“, – teigiama universiteto komentare.

I.Cikanaitės teigimu, pradėjus priėmimų reklaminę kampaniją universitetas jauno žmogaus retoriškai klausė: „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose?“, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t.

„Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti „Vilnius Tech“. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – teigiama komentare.

Jame pabrėžiama, kad būti pastebėtiems jaunos auditorijos karantino sąlygomis yra itin sudėtinga, todėl universitetas dirbo su laisvai samdomais reklamos profesionalais ir kartu ieškojo atsakymų, kaip šiuos jaunus žmones pasiekti ir užtikrinti, kad jie sužinotų apie universitetą ir jo siūlomas galimybes.

Ši reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką.

„Panašu, kad savo tikslą pasiekėme. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais universitetais: tiek atliekant mokslinius tyrimus, tiek studijų procesų gerinime. Ši reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką. Kviečiame studijuoti „Vilnius Tech“ iš visos Lietuvos, tad mūsų universiteto reklama yra daugelyje Lietuvos miestų. Taip kviečiame jauną, savo ateities kelią besirenkančią asmenybę rinktis „Vilnius Tech“, – teigė I.Cikanaitė.

Lauko reklamos vietos, anot jos, buvo renkamos pasikonsultavus su specialistais, siekiant reklamuotis ten, kur yra didžiausias jaunimo srautas – centre ar judriose miestų gatvėse.

„Kauno atveju Kauno technologijos universitetas (KTU), kaip ir Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) yra miesto centre, tad nenuostabu, jog reklama galimai matoma prie vieno ar kito universiteto, – teigiama atsakyme. – Reklamuotis prie kitų mokslo įstaigų nėra naujiena, tai jau įprasta praktika. Šiuo metu prie Vilniaus universiteto (VU) stovi Mykolo Riomerio universiteto (MRU) reklama, prieš kelerius metus KTU reklaminiai stendai stovėjo prie „Vilnius Tech“, VU ir kitų mokslo įstaigų.“

Universiteto atstovė apgailestavo, kad viename iš stendų įsivėlė gramatinė klaida – ją žadėjo ištaisyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis