Sekmadienį popiet į 15min kreipėsi vieno iš Lietuvos restoranų vadovai ir pranešė, kad neveikia jų turimi kortelių skaitytuvai bei teigė sulaukę žinių, kad su ta pačia problema susiduria jų naudotojai visoje Lietuvoje.
„Problema yra ne su mūsų skaitytuvai, o su paslaugos tiekėju – „Nets“. Jie yra informavę klientus, kad yra kažkokios problemos jų pusėje“, – 15min sakė „Hansab“ generalinis direktorius Darius Žekonis.
Jis teigė, kad įmonė kol kas nesulaukė žinių, kada nesklandumai gali būti išspręsti.
„Mes esame gavę tą pačią informaciją, kurią jie perduoda klientams, kad yra nestabilumas sistemose“, – sakė „Hansab“ vadovas.
Su bendrove „Nets“ 15min kol kas nepavyko susisiekti. Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą Estijoje nuskamba tik žinutė, kad „patiriame nestabilumus, susijusius su atsiskaitymais banko kortelėmis, o mūsų telefono linijos yra labiau užimtos nei įprastai“.
Keblumai kavinėse
Į 15min redakciją kreipėsi skaitytoja, kuri šiuo metu atostogauja Nidoje. Ji sakė, kad kortelių skaitytuvai jos lankomoje kavinėje neveikia jau pora valandų.
„Paklausiau kavinės darbuotojų, ką tokiu atveju daro jie, kai klientai neturi grynų pinigų atsiskaityti už maistą, šie pasakojo, kad klientai tuomet priversti siųsti pinigų į darbuotojų asmenines sąskaitas“ – stebėjosi skaitytoja.