2020 03 20

Visuomenės informavimo etikos asociacija: negali būti išskirtinių teisių į viešąją informaciją

Visuomenės informavimo etikos asociacija reiškia didelį susirūpinimą dėl viešojoje erdvėje pasirodžiusių pranešimų apie nevienodas darbo sąlygas žurnalistams ypatingos situacijos metu.
Žiniasklaida
Žiniasklaida / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Ketvirtadienį į Prezidento ir Vyriausybės kanceliarijas kreipėsi komercinių televizijos kanalų TV3, LNK ir „Lietuvos ryto TV“ žinių vadovai. Jie savo kreipimesi rašo, kad valstybės institucijose sudaromos išskirtinės sąlygos vienam televizijos kanalui, o tai prieštarauja ir Visuomenės informavimo įstatymui, ir sveikam protui. Žinių tarnybų vadovai tikisi, kad visų televizijų žurnalistai patys, o ne per atstovus spaudai galės užduoti klausimus politikams, kad visų televizijų atstovai gaus arba vienodas sąlygas filmuoti, arba vienodą garso signalą.

Komercinių transliuotojų atstovai skundžiasi, kad turi nevienodas sąlygas su nacionaliniu transliuotoju LRT.

Visuomenės informavimo įstatymo 4 str. garantuoja teisę nevaržomai rinkti, gauti ir skleisti informaciją ir įpareigoja visuomenės informavimo priemones pateikti informaciją teisingai, tiksliai ir nešališkai (Visuomenės informavimo įst. 3 str. 3 d.). Teisę į teisingą, tikslią informaciją turi visi be išimties informacijos vartotojai, nepriklausomai nuo sklaidos kanalo.

Asociacija palaiko televizijos transliuotojų ir kitų žiniasklaidos priemonių reikalavimą nesudaryti išskirtinių sąlygų vienai žiniasklaidos grupei, suteikti visiems vienodas galimybes gauti svarbiausią informaciją iš atsakingų valstybinių institucijų.

Asociacija pasirengusi visokeriopai prisidėti sprendžiant susidariusias visuomenės informavimo problemas šiuo sudėtingu laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis