„Atsižvelgiant į visą aerodromo būklę, dabartiniam vadovui galiu patarti tik viena. Pone, keiskite darbą“, – pokalbyje apie E.Raubicką pareiškė V.Matijošaitis. Jis neslėpė, kad jau numatyti keli kandidatai į šį postą, tačiau dar laukiama Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pažymų. Direktoriui priekaištaujama dėl neveiklumo ir neūkiškumo.
Direktoriui priekaištaujama dėl neveiklumo ir neūkiškumo.
E.Raubickas pripažino, kad aerodromo dirbtinės dangos kilimo ir tūpimo tako būklė reikalauja remonto, ir tikino, jog jau rengiamas techninis projektas, tačiau pabrėžė, kad aerodromos tinkamas naudoti.
„Atsakingai teigiu, kad aerodromas yra tinkamas ir saugus skraidyti. Jis veikia pagal tarptautinius bendrosios aviacijos reikalavimus. Apie aerodromo tinkamumą skraidyti sprendžia Civilinės aviacijos administracijos sudaryta komisija, kuri tikrina ir išduoda tinkamumo skraidyti pažymėjimą“, – teigė jis.
S.Dariaus ir S.Girėno aerodromas, dar vadinamas Aleksoto oro uosto, yra seniausias veikiantis aerodromas Lietuvoje ir vienas seniausių Europoje. Jis įkurtas 1915 metais. Aerodromas pripažintas nacionalinės reikšmės valstybės saugomu urbanistiniu, inžineriniu, istoriniu paminklu, jis įtrauktas į „Best flying destination in Europe“ (Europos įdomiausių atskristi aerodromų) sąrašą.