Kaip anksčiau pranešė departamentas, iš anksto internetu arba telefonu laiką rezervuoti turės naują pasą arba tapatybės kortelę pageidaujantys užsisakyti Lietuvos piliečiai, o gyva eile asmenys bus aptarnaujami tik tam tikrais išimtinais atvejais.
Tokių permainų imamasi siekiant gerinti klientų aptarnavimą, efektyviau prognozuoti jų srautus ir tinkamai paskirstyti pajėgumus šiems srautams aptarnauti.
Be išankstinės registracijos į klientų aptarnavimo skyrius galės atvykti senatvės pensininkai bei asmenys su negalia – jie bus aptarnaujami be eilės, vos tik atsiras laisvas klientų langelis. Išimtys bus taikomos ir Lietuvos piliečiams, kurie pasą pageidauja užsisakyti ir gauti ypatingos skubos tvarka, tą pačią dieną.
Vizito rezervuoti taip pat nereikės pagaminto dokumento atsiimti atvykstantiems klientams.
Anot departamento, atsisakius piliečių aptarnavimo gyva eile, bus atverti papildomi vizitų rezervacijos langeliai, todėl laukiančiųjų vizito į Migracijos departamentą eilės neišaugs, klientų srautai bus paskirstyti tolygiai, nebeteks patirti spūsčių.