2019 05 09

VPAI kandidatų abėcėlė: Ingrida Šimonytė

Vilniaus politikos analizės instituto (VPAI) ekspertai išanalizavo kandidatams į prezidentus rinkėjų priskiriamas savybes (įvaizdį) ir jų rinkėjų sociodemografinius ypatumus ir pagal tai sudarė kandidatų portretus, kuriuos savo skelbs abėcėlės tvarka.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Aštuntoji – Ingrida Šimonytė

Ingridos Šimonytei priskiriamos savybės labai artimos Gitano Nausėdos įvaizdžiui. Respondentai ją suvokia kaip ekonomikos reikalų ekspertę, šiuolaikišką ir profesionalią politikę. Rečiausiai Šimonytei priskiriamos savybės – prorusiškumas, gebėjimas vienyti ir rūpestis paprastais žmonėmis.

VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Ingrida Šimonytė
VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Ingrida Šimonytė

Ingrida Šimonytė – miestiečių ir informuotų optimistų kandidatė:

Prezidento rinkimuose už Ingridą Šimonytę dažniau balsuos moterys, jaunesni, gaunantys didesnes pajamas, didžiųjų miestų respondentai. Kandidatės potencialius rinkėjus galima pavadinti ekonominiais optimistais – jie dažniau teigiamai vertina ir šeimos, ir visos šalies ekonominę situaciją. I.Šimonytės rinkėjai taip pat yra gerai informuoti apie politikos reikalus.

Ingridos Šimonytės rinkėjų antrasis pasirinkimas:

Rinkėjų antrųjų pasirinkimų analizė dar sykį patvirtina, jog Ingridos Šimonytės elektoratas ne tik panašus į G.Nausėdos, bet jei dėl tam tikrų priežasčių I.Šimonytė pasitrauktų iš rinkimų (arba nepatektų į antrąjį rinkimų turą), dauguma jos rinkėjų (net 68 proc.) taptų G.Nausėdos donorais – balsuotų už šį kandidatą. S.Skvernelį paremtų apie 13 proc. I.Šimonytės rinkėjų.

Vilniaus politikos analizės instituto užsakymu „Baltijos tyrimai“ vasario 15 – 25 d. atliko reprezentatyvią 18 m. ir vyresnių Lietuvos gyventojų apklausą. Viso apklausti 1035 respondentai.

Vilniaus politikos analizės instituto feisbuko puslapį galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis