2019 05 06

VPAI kandidatų abėcėlė: Mindaugas Puidokas

Vilniaus politikos analizės instituto (VPAI) ekspertai išanalizavo kandidatams į prezidentus rinkėjų priskiriamas savybes (įvaizdį) ir jų rinkėjų sociodemografinius ypatumus ir pagal tai sudarė kandidatų portretus, kuriuos skelbia abėcėlės tvarka.
Mindaugas Puidokas
Mindaugas Puidokas / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Penktasis – Mindaugas Puidokas

Dažniausiai Mindaugui Puidokui priskiriamos savybės – šiuolaikiškumas, rūpinimasis paprastais žmonėmis ir lietuviškų vertybių gynimas. Lyderystė ir ekonomikos išmanymas, respondentų nuomone, kandidatui mažiausiai būdingos savybės.

VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Mindaugas Puidokas
VPAI nuotr./Kandidatų abėcėlė. Mindaugas Puidokas

M.Puidoko rinkėjų savybės:

Už Mindaugą Puidoką dažniau balsuotų mažiausias pajamas (iki 300 Eur vienam šeimos nariui) gaunantys respondentai. Dėl per mažo už Puidoką ketinančių balsuoti respondentų skaičiaus kitų statistiškai reikšmingų elektorato savybių išskirti negalima. Vis dėlto, pastebimos bendros tendencijos: už M.Puidoką dažniau balsuotų moterys, didmiesčių ir rajono centrų gyventojai, mažai politika besidomintys žmonės.

Dauguma už kandidatą ketinančių balsuoti respondentų teigė, kad Lietuvos ekonominė situacija per paskutinius 12 mėnesių pablogėjo. Įdomu, kad savo šeimos ekonominę situaciją per tą patį laikotarpį Puidoko rinkėjai vertina gerokai palankiau – dauguma teigė, jog situacija pagerėjo.

M.Puidoko elektorato antrasis pasirinkimas:

Projektuojant pagal respondentų antrus pasirinkimus (kandidatai už kuriuos jie balsuotų, jei jų remiamas kandidatas rinkimuose nedalyvautų), daugiau Puidoko rėmėjų balsų tektų G.Nausėdai, N.Puteikiui ir S.Skverneliui. Vėlgi, dėl nedidelio kandidatą pasirinkusių respondentų skaičiaus, šios pasirinkimo projekcijos rodo tik bendras tendencijas.

Vilniaus politikos analizės instituto užsakymu „Baltijos tyrimai“ vasario 15–25 d. atliko reprezentatyvią 18 m. ir vyresnių Lietuvos gyventojų apklausą. Viso apklausti 1035 respondentai.

Vilniaus politikos analizės instituto feisbuko puslapį galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis