Teismas sprendime konstatavo, kad VRK, svarstydama 2020 m. antrojo pusmečio valstybės biudžeto asignavimų politinių partijų veiklai finansuoti dydžio nustatymo klausimą, 2020 m. lapkričio 5 d. vykusiame posėdyje iš pradžių nusprendė skirti šiai partijai 225 798 eurus biudžeto lėšų. Tačiau tame pačiame posėdyje buvo nuspręsta sugrįžti prie šio klausimo. Jį svarstant antrą sykį, buvo priimtas sprendimas neskirti biudžeto asignavimų.
Teismo įsitikinimu, nagrinėjamu atveju VRK, priimdama skundžiamą sprendimą, nesilaikė Reglamento nuostatų: į posėdžio darbotvarkę nebuvo įtrauktas klausimas dėl priimto sprendimo pakeitimo, nebuvo pateiktas galimas tokio sprendimo projektas, klausimas dėl priimto sprendimo pakeitimo nebuvo įtrauktas į darbotvarkės projektą ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki posėdžio pradžios ir nebuvo įkeltas į VRK elektroninę dokumentų valdymo sistemą. Pažymėtina tai, kad priimto sprendimo pakeitimo projekto klausimas nebuvo pateiktas svarstyti, nebuvo išklausyti tokio klausimo rezultatais suinteresuoti asmenys, nebuvo sudaryta galimybė svarstomu klausimu savo nuomonę raštu iki posėdžio pradžios pareikšti VRK posėdyje negalintiems dalyvauti šios komisijos nariams.
Teismo sprendime pažymima, kad VRK gali panaikinti jos kompetencijai priklausančius priimtus sprendimus, tačiau jie turi būti priimami laikantis patvirtinto Reglamento reikalavimų. Nagrinėjamu atveju sprendimas, priimtas nesilaikius Reglamento nuostatų, negali būti laikomas teisėtu, todėl turi būti panaikintas.
Šis sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.