2023 05 10

VRM su vietos bendruomenių atstovais pasirašys civilinės saugos bendradarbiavimo sutartį

Trečiadienį Vidaus reikalų ministerija (VRM) ir Lietuvos vietos bendruomenių organizacijų sąjunga (LVBOS) pasirašys sutartį, kuria bendradarbiaus civilinės saugos, vietos savivaldos stiprinimo ir regioninės plėtros srityse.
Ekstremalių situacijų plano informacinės kampanijos pristatymas
Ekstremalių situacijų plano informacinės kampanijos pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot ministerijos, prie informacinės kampanijos „Esame komanda – turime planą“ prisijungsiant LVBOS, vienija daugiau nei 1440 vietos bendruomenių visoje Lietuvoje.

„Esame komanda – turime planą“ yra skirta pasirengti galimai branduolinei avarijai, karinėms grėsmėms bei kitoms nelaimėms.

Sausį skelbtas VRM užsakymu atliktas gyventojų nuomonės tyrimas rodo, kad pusė gyventojų žinotų, kaip elgtis stichinių ar žmogaus sukeltų nelaimių atveju.

Tyrimo duomenimis, 25 proc. Lietuvos gyventojų turi susiruošę išvykimo krepšį, o šeimos planą, kaip elgtis nelaimės metu, su artimaisiais yra aptaręs kas dešimtas apklausos dalyvis. Duomenys rodo, kad tik penktadalis gyventojų kada nors dalyvavo mokymuose, kaip elgtis ekstremaliosios situacijos metu.

VRM yra teigusi, kad kampanijai skirta beveik 0,5 mln. eurų.

Vieną informacinę civilinės saugos kampaniją VRM ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas jau vykdė pernai pavasarį.

Tuomet departamento pareigūnai su civilinės saugos specialistais planavo mėnesį lankyti vietos bendruomenes, mokyklas, susitikti su seniūnais ir socialiniais darbuotojais, senjorais bei negalią turinčiais žmonėmis, kad patartų, kaip elgtis įvairių ekstremaliųjų situacijų metu, parodytų, kaip susikrauti vadinamąjį išvykimo ar išgyvenimo krepšį, padėtų nustatyti perspėjimo pranešimus mobiliuosiuose telefonuose, atsakytų į rūpimus klausimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų