2021 03 16

VVSSF skelbia socialinės informacinės kampanijos apie COVID-19 konkursą

Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo (VVSSF) taryba paskelbė socialinės informacinės kampanijos „Koronaviruso (COVID-19) informacijos sklaida šalies žiniasklaidos priemonėse“ projektų finansavimo konkursą. Taip siekiama užtikrinti kuo platesnę objektyvios informacijos sklaidą apie koronaviruso situacijos valdymą šalyje, vakcinaciją, emocinę pagalbą ir kitais aktualiais klausimais.
Pirmadienį prie Klaipėdos miesto poliklinikos nusidriekė eilė senjorų, laukiančių vakcinų nuo COVID-19.
Pirmadienį prie Klaipėdos miesto poliklinikos nusidriekė eilė senjorų, laukiančių vakcinų nuo COVID-19. / M.Andrijanovo nuotr.

Šiai naujai informacinei kampanijai skiriama 782 757,40 Eur iš 2021 metų VVSSF skirtų lėšų.

VVSSF tarybos pirmininkė Gražina Belian teigia, kad, siekdami suvaldyti koronaviruso infekcijos plitimą šalyje, kiekvienas iš mūsų turėtume jaustis atsakingi už savo ir artimųjų bei kitų aplinkos žmonių ateitį ir sveikatą.

„Kiekvienas iš mūsų turėtų sugebėti įvertinti esamą padėtį, prisitaikyti prie pokyčių, suprasti vykdomus prevencinius veiksmus, vakcinacijos būtinumą ir naudą, atsižvelgti į specialistų rekomendacijas ir gebėti jas taikyti asmeniniame gyvenime bei imtis aktyvių prevencinių veiksmų. To šia komunikacine kampanija ir bus siekiama“, – sako Fondo tarybos pirmininkė.

Komunikacinė kampanija apims tokias temas kaip mokslo įrodymais grįstos koronaviruso situacijos valdymas šalyje, prevencinės ir apsaugos priemonės, vakcinacijos būtinumas ir nauda, teikiamos sveikatos priežiūros paslaugos, koronavirusinės infekcijos tyrimas ir gydymas, galimybės gauti emocinę pagalbą ir kiti aktualūs klausimai.

Paraiškos teikiamos atskiroms dalims: nacionalinei televizijai, internetiniams portalams, lauko reklamai, periodinei spaudai, radijo stotims, reklamos kanalams viešajame transporte, specializuota žiniasklaida sveikatos, mokslo temomis, taip pat VVSSF iniciatyvų viešinimo įgyvendinimui.

Projektų paraiškų laukiama iki balandžio16 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis