„Pagrindinis dėmesys skirtas 2018 m. Vasario 16-osios programai, pasirengimui Dainų šventei „Vardan tos...“ bei kitiems šimtmečio renginiams Lietuvoje ir užsienyje“, – pranešime žiniasklaidai informuoja Vyriausybė.
2018 metų vasario 16-ąją visuomenė bus kviečiama iškelti vėliavas, pasveikinti vieni kitus su atkurtos Lietuvos gimtadieniu, prisijungti prie valstybingumo maršrutų, pažįstant šimtmečio istoriją ir herojus.
Visoje šalyje vienu metu skambės varpai
Popiet, 12.30 val., visoje Lietuvoje vienu metu suskambs 100 varpų dūžių, suvienysiančių ir pakviesiančių švęsti drauge. Vyks specialūs šventiniai koncertai Operos ir baleto teatre bei Katedros aikštėje Vilniuje. Kampanija „Ačiū“ kvies visus padėkoti svarbiems ir ypatingiems žmonėms. Šiuos sveikinimus matys visi, susirinkę Vilniaus katedros aikštėje, ten atsirasiančio interaktyvaus varpo instaliacijoje.
„Savivaldybės aktyviai įsijungia su savo šventinėmis Vasario 16-osios tradicijomis ir renginiais. Vasario 16-ąją per Vilnių, Kauną, Klaipėdą ir kitus Lietuvos miestus nusidrieks šventiniai „Valstybingumo maršrutai: Geltona. Žalia. Raudona“, kviečiantys linksmai, turiningai ir prasmingai atšvęsti valstybės gimtadienį“, – rašoma pranešime.
Šimtmečio minėjimui – 11 mln. eurų
2018 m. vasario 16-ąją duris visuomenei atvers kelios parodos: „Nepamirštamos ateitys: Lietuvos Šimtmečio vizijos“ Valstybės pažinimo centre, „Optimizmo architektūra: Kauno fenomenas, 1918–1940“ Nacionalinėje dailės galerijoje. Taip pat bus pradėti rodyti filmai, pasakojantys šimtmečio istoriją: A.Juzėno „Pelėdų kalnas“, R.Kudzmanaitės „Aš priglaudžiu prie žemės širdį“, A.Tarvydo „Europos parkas. Pradžia“.
Bendram šimtmečio programoje esančių veiklų finansavimui 2017–2018 metais numatoma skirti apie 11 mln. eurų.
Aktyvią komunikacijos kampaniją pradės sausį
Šimtmečio sekretoriato duomenimis, aktyviausia šimtmečio komunikacijos kampanija prasidės 2018 m. sausio viduryje. Informacija apie artėjantį šimtmetį šiuo metu yra skelbiama per televiziją, interneto portalus, socialinių medijų kanalais.
„Televizijos pagalba skelbiama informacija jau pasiekė 2,2 mln. televizijos žiūrovų. Tokia pat informacijos sklaida – vidutiniškai 2,3 mln. unikalių vartotojų pasiekiama ir socialinių tinklų pagalba“, – tvirtina Vyriausybė.
Interneto svetainę lietuva.lt per 3 mėnesius, skaičiuojant nuo spalio 5 d., jos teigimu, aplankė daugiau nei 35 000 interneto vartotojų.