Anot jo, ekspertai turi visą reikalinga informaciją apie lėktuvą ir jį iškėlus nebūtų gauta jokios papildomos informacijos.
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius po posėdžio žurnalistams tvirtino, kad visiškas lėktuvo iškėlimas kainuotų apie 1 mln. eurų, tačiau pats lėktuvas Baltijos jūroje yra prastos būklės.
„Jis nekeliamas dėl to, kad nesitikima gauti papildomos esminės informacijos lėktuvo avarijos priežasčiai nustatyti. Antras motyvas – lėktuvo techninis stovis arba jo konstrukcinis vientisumas kelia abejonių dėl jo galimybių iškelti“, – kalbėjo ministras.
Pirminius orlaivio iškėlimo darbus atlikusios bendrovės „Mammoet Baltic“ vadovas Edvinas Ivanauskas po posėdžio teigė, kad iškėlimas būtų labai sudėtingas ir truktų ne mažiau nei savaitę.
„Mūsų kompanija pateikė detalią medžiagą Vyriausybei. Sutrumpintas variantas buvo pristatytas dabar Vyriausybės posėdyje. Kaip matėme iš medžiagos, lėktuvo būklė yra pakankamai sudėtinga. Iškelti jį būtų, mūsų patirtimi remiantis, labai sudėtinga ir kaštai būtų tikrai nemaži“, – argumentavo E.Ivanauskas.
R.Sinkevičius trečiadienį BNS sakė, jog pirminis lėktuvo pakėlimas, vykęs birželio pradžioje, kai buvo ištrauktas piloto Adolfo Mačiulio kūnas, atsieis 200-300 tūkst. eurų. Tuo metu visiškas lėktuvo iškėlimas iš vandens ir pargabenimas į krantą būtų gerokai brangesnis – vien reikalingo plausto nuoma per dieną kainuotų 60 tūkst. eurų, o jį tektų nuomotis 15-18 dienų.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „Klaipėdos avialinijų“ lėktuvas An-2 su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje.
Vėliau pranešta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas. A.Mačiulio palaikai buvo iškelti birželio pradžioje. Tuomet lėktuvas apžiūrėtas po vandeniu ir vėl nuleistas į dugną. Antrojo piloto kūno orlaivyje narai nerado.