2021 09 28

Vyriausybė vis dėlto neskelbs karantino

Vyriausybė ketina apsieiti be karantino režimo įvedimo, sako premjerė Ingrida Šimonytė. Pasak jos, įpareigoti gyventojus dėvėti kaukes uždarose patalpose galima esant ir ekstremaliai situacijai.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Privalomas kaukių dėvėjimas, ministrės pirmininkės teigimu, bus įtvirtintas Vyriausybės nutarime.

„Tai bus nustatyta Vyriausybės nutarimu, operacijų vadovui gal reikės kažkokių detalizuojančių dalykų, gal ne“, – antradienį žurnalistams Seime komentavo I.Šimonytė.

Įvedus prievolę dėvėti kaukes, atsakomybė jos laikytis teks patiems gyventojams, už tai paslaugų tiekėjai atsakyti neturės, sakė ji.

Pagrindinis klausimas buvo ne tai, kad Vyriausybė nori skelbti karantiną dėl to, kad jai labai patinka karantinas.

„Pagrindinis klausimas buvo ne tai, kad Vyriausybė nori skelbti karantiną dėl to, kad jai labai patinka karantinas. <...>

Dabar per ekstremalią situaciją yra paslaugų teikėjų, įmonių, vadovų, parduotuvių atsakomybė užtikrinti, kad į kažkokią patalpą iš atėjusių žmonių būtų reikalaujama dėvėti kaukes. Ir tarsi atsakomybė taip pat taikytina tam, kas to neužtikrina.

Bet kai mes kalbame apie prievolę visiems dėvėti, <...> teisininkai vis dėlto davė išvadą, kad jie yra tikri dėl teisinės, teismų praktikos, kad jos pakanka, kad ta nuomonė būtų pagrįsta, jog atsakomybė turi tekti tam, kas nesilaiko reikalavimo, tai yra konkrečiam žmogui, kuris kaukės nedėvi. Tuomet niekas nedaro teikimų tik siekiant pakeisti žodį“, – dėstė I.Šimonytė.

Riboti dalyvių skaičiaus renginiuose bent jau kol kas, pasak premjerės, neplanuojama.

Dėl naujų ribojimų, susijusių su COVID-19 pandemijos valdymu, Vyriausybė turėtų apsispręsti trečiadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis