2021 12 01

Vyriausybės kryptis: po mokamų testų – privalomi skiepai?

Pradėjus galioti tvarkai, kai nepasiskiepiję darbuotojai patys turi susimokėti už testus, kyla kito žingsnio klausimas – privalomų skiepų kai kurių profesijų atstovams įvedimas. Tai galėtų būti kontaktinį darbą dirbančių profesijų atstovai, kur šansas užsikrėsti COVID-19 yra didesnis, pavyzdžiui, medicinos darbuotojai, mokytojai. Apie tai portalo 15min videolaidoje „15/15“ jos vedėja Aistė Čiučiurkaitė kalbėjosi su Lietuvos įdarbinimo įmonių asociacijos vadove Aurelija Maldutyte ir Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininke Inga Ruginiene.

– Kiek tikėtina, kad Vyriausybė taikosi į tuos, kuriems netrukus nustos galioti Galimybių pasas?

Inga Ruginienė: Greičiausiai taikosi į trečią skiepą, nes iš tikrųjų keista, kad patys įstatymo teikėjai, aš kalbu apie Užkrečiamųjų ligų kontrolės ir profilaktikos įstatymą, atėjo su pasiūlymu, bet nesugebėjo įvardinti aiškaus darbuotojų skaičiaus, kuriems bus aktualus šitas įstatymas.

Mūsų žiniomis, mūsų skaičiavimais, pirminės imunizacijos – net ir pirmo skiepo – neatliko labai mažai darbuotojų. Iš tiesų vienetai. Ir darbuotojai yra ta grupė, kuri iš tikrųjų aktyviai skiepijosi ir labai atsakingai žiūrėjo į šitą klausimą. Ypač tų sričių, kurias jūs paminėjote – tai yra švietimas, sveikatos priežiūra ir socialinė rūpyba.

Tai klausimas, kam reikėjo šito pakeitimo, jeigu iš esmės 95 proc. ir daugiau yra pasiskiepiję. Šiandien yra gruodžio 1 diena, skiepijimosi tempai tikrai neišaugo dėl tų likusių vienetų. Bet iš tiesų po 7 mėnesių net ir mes su jumis, pasiskiepiję, būsime ties pasirinkimo riba – ar rinktis trečiąjį skiepą, ar darytis antikūnų testą ir taip pasitikrinti, ar turime mes imunitetą, ar testuotis už savo pinigus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis