Pustrečios paros trunkančios dingusio lėktuvo ir jo pilotų paieškos neduoda jokių rezultatų. Pilotų ir lėktuvo nuolaužų pėdsakų neaptikta nei sausumoje, nei jūros paviršiuje. Dabar paieškos darbai koncentruojami po vandeniu. Tokiems darbams ir pritaikytas laivas „Kuršis“.
Be jo, paieškos rajoną tebešukuoja laivas „Šakiai“. Prie laivų į paiešką vėl įsijungė Lietuvos karinių oro pajėgų orlaivis "Spartan-C27-J". Paieškos ir gelbėjimo poste Nemirsetoje budi sraigtasparnis "Mi-8". Jis – nuolatinėje parengtyje ir yra pasirengęs kilti, jeigu būtų aptikta su dingusiais pilotais ar lėktuvu susijusių objektų ar indikacijų apie aptiktą avarijos vietą.
Jūrų gelbėjimo centras kreipėsi į Valstybės sienos apsaugos tarnybą (VSAT) su prašymu skirti paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnių.
Krašto apsaugos ministerija (KAM) apie 12 val. skelbė, kad VSAT dėl žmogiškųjų ir techninių resursų trūkumo negali vykdyti paieškos.
Vis dėl to 13.39 val. prie savaitgalį dingusio An-2 orlaivio ir įgulos paieškos operacijos Valstybės sienos apsaugos sraigtasparnis „Eurocopter EC 135“ prisijungė.
Operaciją sraigtasparnis pradėjo atskridęs iš Vilniaus į Palangos oro uostą pasipildyti degalų. Iš čia jis išskrido į jam priskirtą paieškos rajoną nuo Klaipėdos iki jūrinės sienos su Latvija. VSAT sraigtasparniui skirtas rajonas – 10 jūrmylių nuo kranto, kadangi pasieniečių sraigtasparniai turi apribojimų skristi į atvirą jūrą.
Šis pasieniečių sraigtasparnis gali skristi apie 240 kilometrų per valandą kreiseriniu greičiu ir su pilnais kuro bakais įveikia beveik 600 kilometrų atstumą.
Žvalgomas jūros plotas nuo Klaipėdos iki Liepojos, 63 jūrmylių į jūrą nuo kranto atstumu.
Paišekos ir gebėjimo darbams vadovauja Lietuvos karinių pajėgų Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centras.
Laivų „Šakiai“ ir M54 padėtis Baltijos jūroje: