Alytaus Šaltinių pagrindinė mokykla dalyvavo projekte „Pradinio ugdymo tobulinimas“

Birželio mėnesį Vilniuje vyko seminaras, skirtas atskleisti kūrybiškumo sampratą ir formuoti mokytojo-lyderio vaidmenį.
Šaltinių pagrindinė mokykla dalyvavo projekte „Pradinio ugdymo tobulinimas“
Šaltinių pagrindinė mokykla dalyvavo projekte „Pradinio ugdymo tobulinimas“ / Archyvo nuotr.

Prabėgus vasaros atostogoms projekte dalyvaujančių pedagogių komanda pakvietė mokyklos pradinių klasių mokytojas į seminarą „Lyderystė pradiniame ugdyme: naujai apibrėžtas mokytojo-lyderio vaidmuo“. Jo metu projekto dalyvės pasidalijo įgytomis žiniomis, praktiniais įgūdžiais apie pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymą ir mokytojo-lyderio identitetą.

Visų pirma, buvo pasiūlyta įsigilinti į save, konkuruoti ne su kažkuo, o su pačiu savimi, siekti maksimalaus rezultato.

Seminaro dalyvės buvo skatinamos nebijoti keisti požiūrį į mokymą, siekti pokyčių, pasitikėti savimi. Vyko aktyvi praktinė veikla, kurią mokytojos galės pritaikyti ir tiesioginiame darbe. Jos įsitikino, kad mąstyti kitaip nėra lengva, tačiau pakeitus įprastinius suvokimo modelius atsiveria daugiau galimybių ir alternatyvų.

M. Gandis yra pasakęs „Būk pats tuo pokyčiu, kurį nori matyti pasaulyje“.

Archyvo nuotr./`altinių pagrindinė mokykla dalyvavo projekte Pradinio ugdymo tobulinimas
Archyvo nuotr./Šaltinių pagrindinė mokykla dalyvavo projekte „Pradinio ugdymo tobulinimas“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų