Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

D.Pavalkis: kitąmet gali būti atskirtas neformalaus ugdymo krepšelis

Švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis sako, kad kitąmet nuo mokinio krepšelio gali būti atskirtas neformalaus ugdymo krepšelis, tačiau tai nereikštų didesnio finansavimo popamokinei veiklai.
Dainius Pavalkis
Dainius Pavalkis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Dabar yra de facto tas krepšelis įdėtas į mokinio krepšelį. Bet ar mes jį skaičiuosime atskirai, ar mes jį skaičiuosime bendrame krepšelyje, tai pinigų kiekio nekeičia“, – BNS sakė ministras.

Anot jo, neformalaus ugdymo krepšelio atskyrimo pirmiausia siekia privačios neformalaus ugdymo įstaigos.

„Ar mes jį tikrai išskirsime, ko labai nori visos privačios neformalaus ugdymo įstaigos, aš negaliu pasakyti, tai yra vienas iš diskusinių objektų, ką mes turėtume aptarti (premjero sudarytoje) darbo grupėje, ar mes tikrai į tai nueisime, aš negaliu pasakyti“, – teigė D.Pavalkis.

Prieš kelerius metus atskiras neformalaus ugdymo krepšelis buvo išbandytas Anykščių, Klaipėdos, Panevėžio rajono bei Panevėžio miesto savivaldybėse – tuomet vienam vaikui per mėnesį popamokinei veiklai buvo skiriamas 100 litų. Dabar mokinio krepšelyje, kuris siekia 3348 litus, neformalaus ugdymo dalis tesiekia 5 litus.

„Tam, kas buvo padaryta su projektu, mes tiek resursų tikrai neturime ir negalime planuoti tokių dalykų“, – pabrėžė ministras.

Pasak ministerijos, 2013 metais savivaldybės vidutiniškai panaudojo 50 proc. neformaliam vaikų švietimui skirtų mokinio krepšelio lėšų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?