2023 10 14

Lietuvis negalėjo patikėti: jo duomenys, jo parašas, bet avarija, kurioje jis nebuvo

Su 15min redakcija susisiekė skaitytojas Nerijus, kuris panoro pasidalinti savo istorija apie tai, kaip vos netapo apgavystės auka. Jo asmens duomenys buvo panaudoti pildant eismo įvykio deklaraciją Latvijoje, o šią schemą sumaniusio latvio klasta išaiškėjo tik dėl menko atsitiktinumo.
Nerijaus BMW ir latvio „Volvo“ avarija
Nerijaus BMW ir latvio „Volvo“ avarija / 15min montažas

Į lietuvio automobilį atsitrenkė latvis

Kaip pasakojo skaitytojas Nerijus, viskas prasidėjo nuo to, kad praėjusių metų vasarą jis pateko į eismo įvykį Latvijoje, netoli Rygos. Sustojęs spūstyje jis pajuto smūgį į savo BMW galą.

Išlipęs iš automobilio jis išvydo „Volvo“ automobilį, kuris po susidūrimo su jo transporto priemone buvo nuvažiavęs nuo kelio. Tačiau incidento metu nei jis, nei avariją sukėlęs latvis nenukentėjo, tad vyrai nusprendė pildyti eismo įvykio deklaraciją.

„Stovėjau spūstyje Rygos apvažiavime, kai į mane gana nemažu greičiu atsitrenkė latvis. Jis turbūt važiavo „įlindęs į telefoną“, todėl laiku nespėjo sustoti. Po smūgio jis nuvažiavo į griovį.

Galvojau kviesti policiją, bei jis nebuvo sužeistas, nepasirodė išgėręs, todėl nusprendėme pildyti eismo įvykio deklaraciją. Viską užpildėme. Po kiek laiko su manimi susisiekė draudimas ir paklausė, ar automobilį tvarkysiu, ar noriu išmokos. Kadangi nusprendžiau, kad BMW po avarijos parduosiu, pasiėmiau pinigus ir istorija tuo turėjo būti baigta“, – sakė Nerijus.

Sulaukė draudimo bendrovės laiško

Praėjus kiek mažiau nei pusmečiui Nerijus iš draudimo kompanijos gavo laišką su prašymu atsiųsti savo vairuotojo pažymėjimo nuotrauką. Jis atrašė, kad dėl įvykio Latvijoje išmoką jis jau yra gavęs ir šis klausimas išspręstas. Tuomet ir pradėjo dėliotis visas paveikslas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis