Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Avariją užkeiktoje sankryžoje padariusi vairuotoja: aš gal ir blondinė, bet sankryžą reikia tvarkyti (2 nuotraukų galerijos)

Policijos pareigūnai jau pavargo braižyti tos pačios sankryžos schemas, o 15min.lt žurnalistams jau įgriso aprašinėti čia vykstančias avarijas. Tik Vilniaus valdininkai demonstruoja stulbinamą užsispyrimą ir apsimeta, kad nemato tarsi užkeiktoje sankryžoje prie Seimo vairuotojų tykančių pavojų. Antradienio pavakarę čia vėl sudaužytas automobilis.
Avarijos vietoje
Avarijos vietoje / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Šį kartą A.Goštauto g. ir Gedimino pr. sankryžos infrastruktūrą baigiantis darbo dienai taranavo moters vairuojamas automobilis Toyota Yaris.

„Aš gal ir blondinė, bet avarija įvyko tikrai ne dėl to“, – po avarijos sakė humoro jausmo nepraradusi automobilio vairuotoja.

Moteris teigia, kad vairuotojo pažymėjimą turi ir automobilį vairuoja nuo 1986 metų. Antradienį įvykusi avarija jai buvo pirmoji.

Eismo įvykio kaltininkė 15min.lt žurnalistui sakė iš Gedimino pr. sukusi į kairę, į A.Goštauto g. Kaip ir visais panašiais avarijų šioje sankryžoje atvejais, nuo senojo Žvėryno tilto į dešinę tuo pat metu irig suko automobiliai.

„Sankryžs siaura. Jos viduryje stovi ženklas, kuris man užstojo saulę. Šiek tiek pavažiavus į priekį, saulė išlindo iš už ženklo, mane apakino... Štai taip ir įvyko avarija“, – pasakojo moteris.

Per incidentą buvo ne tik apgadintas automobilis, bet ir dar kartą nulaužtas kone sankryžos viduryje stovintis kelio ženklas, sulankstyta apsauginė tvorelė.

Antradienį avariją sukėlusi vairuotoja teigia mananti, kad šią sankryžą būtina pertvarkyti.

„Toks avarijų kiekis vienoje sankryžoje – nenormalu. Net ir pagal tikimybių teoriją to negali būti. Sankryža siaura, ypač sukant į kairę. Kodėl niekas čia nepadaro pridėtinės šviesoforo rodyklės į kairę? Avarijų tikrai sumažėtų“, – svarstė vairuotoja.

Sugebėta tik nupiešti linijas ant važiuojamosios kelio dalies

Pastarąjį sykį 15min.lt aprašė avariją šioje sankryžoje spalio 7-ąją. Tądien sankryžos infrastruktūrą taranavo Toyota Corolla Verso vairuotoja. Vilnietė prisipažino pirmiau pajutusi smūgį, o tik tada supratusi, į ką atsitrenkė.

Beje, Toyota avarijos išvakarėse čia buvo apdaužytas mikroautobusas VW Transporter.

Automobilio Toyota avarija už eismą atsakingiems Vilniaus valdininkams padarė šiokį tokį įspūdį. Po kelių dienų sankryžoje įdiegta naujovė – važiuojamojoje dalyje punktyru sužymėtos trajektorijos, kaip vairuotojams rekomenduojama važiuoti, kad į nieką neatsitrenktų.

Realybė sudaužė eismo organizatorių viltis – per porą savaičių sankryžą sudrebino mažiausiai dvi naujos klasikinės avarijos.

Rolando/15min.lt skaitytojo nuotr./Spalio 21-ąją į apsauginę tvorelę rėžėsi „Opel Zafira“.
Rolando/15min.lt skaitytojo nuotr./Spalio 21-ąją į apsauginę tvorelę rėžėsi „Opel Zafira“.

Praėjusį ketvirtadienį, spalio 21-ąją, į apsauginę tvorelę rėžėsi apynaujis Opel Zafira. Šio vienatūrio savininkas darė tą patį manevrą, kaip ir VW Transporter, Toyota Corolla vairuotojai bei šiandienė nelaimėlė su Toyota Yaris – suko į kairę iš Gedimino prospekto.

15min.lt daug sykių pasakojo, kad šioje tarsi užkeiktoje miesto sankryžoje nuolat daužomi automobiliai. Net patys jos projektuotojai viešai pripažino, kad sukūrė juodąją skylę, tad miesto valdžiai paliepus būtų pasiryžę broką taisyti.

Savo ruožtu savivaldybės atsakingas pareigūnas pareiškė, kad vairuotojai paprasčiausiai turėtų „išjungti pasipuikavimo pavarą“ ir įveikiant sankryžą nekils jokių problemų.

Tuo tarpu praėjusį pavasarį už tvarką ir eismą sostinėje atsakingi pareigūnai pagaliau pripažino klaidas ir ėmėsi veiksmų joms ištaisyti – užkeiktais praminti šviesoforai sankryžoje prie Seimo demontuoti ir perkelti toliau nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo vidurio.

Pusmečio patirtis rodo, kad šviesoforai dabar stovi saugiai ir nėra vairuotojų kas mėnesį ar net kasdien taranuojami, kaip kelerius metus iki šiol.

Tačiau pavojus vairuotojams, kaip akcentavo 15min.lt, lyg tyčia paliktas. Šviesoforus saugojusios saugumo salelės ir geležiniai lankai liko ten, kur ir buvo. Tokiu būdu esą saugomi pėstieji.

Tačiau dėl prastos sankryžos konfigūracijos sklandžiai posūkį darantiems vairuotojams šias metalo konstrukcijas dažnai užstoja automobilių statramsčiai. Kaip rodo šio antradienio pavyzdys, koją vairuotojams gali pakišti ir saulė.

Eismo tvarkytojams iškart buvo siūloma šiek tiek patraukti saugumo saleles tos vietos link, kur dabar stovi šviesoforai. Pėstiesiems vietos irgi liktų pakankamai. Šiuo siūlymu nepasinaudota.

Beje, šios sankryžos užkeikimą jau kurį laiką bandoma išsklaidyti itin originaliu metodu – ant kelio ženklo nugarėlės kažkas juodai užrašo avarijų datas. Belieka tikėtis, kad ši juodoji chronologija arba suteiks budrumo vairuotojams, arba pagaliau privers už eismą Vilniuje atsakingus asmenis iki galo ištaisyti šios sankryžos broką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos