Tokią išvadą avarijos tyrėjams pateikė teismo medicinos ekspertai. Jie taip pat nenustatė jokio sveikatos sutrikimo, kuris galėjo išprovokuoti avariją.
Spalio 17 dieną J.Palionio vairuojamas nuosavas automobilis „Toyota Corolla“ išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą ir susidūrė su sunkvežimiu.
Avarijos ikiteisminiam tyrimui vadovaujantis Prienų rajono apylinkės prokuratūros prokuratūros prokuroras Jonas Gylys BNS pirmadienį sakė, kad siekiant nustatyti avarijos priežastį, paskirta autotechninė ekspertizė. Jis tirs parlamentaro automobilio ratus, vairo mechanizmą ir kitas mašinos dalis.
Siekdami objektyvesnio ir išsamesnio tyrimo, pareigūnai taip pat ieško kitų avarijos liudytojų. Nors sunkvežimyje, su kuriuo susidūrė parlamentaro automobilis važiavo trys žmonės ir jie yra įvykio liudytojai, pareigūnai norėtų, kad atsilieptų visi, kokių nors žinių apie avariją turintys asmenys.
Manoma, kad byla dėl avarijos gali būti nutraukta, nes kaltininku gali būti pripažintas į priešpriešinę eismo juostą savo automobiliu išvažiavęs J.Palionis. Tokiai atvejais bylos nutraukiamos, nes kaltininkas miręs.
Politikas žuvo per avariją spalio 17 dieną Prienų rajone. Nelaimė įvyko kelyje prie vadinamosios Napoleono kepurės, kelio Vilnius-Prienai-Marijampolė 65-ajame kilometre. Parlamentaro vairuojamas nuosavas automobilis susidūrė su priešpriešiais važiavusiu sunkiasvoriu automobiliu „Mercedes-Benz“. Jis žuvo vietoje nuo patirtų daugybinių kūno sužalojimų.
J.Palionis Seime dirbo trečią kadenciją iš eilės nuo 2000 metų. Jis buvo išrinktas Prienų vienmandatėje apygardoje. Vyras žuvo važiuodamas iš susitikimo su rinkėjais.
Politikas sovietmečiu yra buvęs Komunistų partijos narys, 1998-2004 metais buvo Naujosios sąjungos (socialliberalų) narys, nuo 2004-ųjų priklausė Socialdemokratų partijai.