„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Avarijos įspūdžiai iš lokomotyvo kabinos: kaip mašinistams atrodė mašina ant bėgių

Rudens tamsa vairuotojus įpareigoja būti atidesnius, o ypač geležinkelio pervažose, ketvirtadienį prevenciškai primena Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato Komunikacijos poskyris, reaguodamas į skaudžią eismo nelaimę Kirnaičiuose.
Įvykio vietoje
Įvykio vietoje / Šiaulių VPK nuotr.

Spalio 13-osios vakaras Joniškio rajone, ties Kirnaičių kaimu esančioje geležinkelio pervažoje, vos nesibaigė tragedija, čia susidūrė dvi nelygiavertės transporto priemonės – lokomotyvas ir lengvasis automobilis. Incidentas galėjo baigtis baisia nelaime. Tačiau, laimė, apsieita be tragiškų pasekmių: apgadintas lokomotyvas, kelio atitvaras, suniokotas automobilis, o jo vairuotojai – tik kojos čiurna sulaužyta.

Apie pusę dešimtos vakaro Radviliškio lokomotyvų depo mašinistas kartu su kolega lokomotyvu išvažiavo į Joniškį. Vagonų lokomotyvas netempė. Joniškio rajone artėjant prie Kirnaičių kaimo pervažos, vienas mašinistų pastebėjo, kad prie geležinkelio pervažos priartėjo automobilis.

Trumpam stabtelėjęs, „VW Passat“ vėl pajudėjo ir, įvažiavęs į geležinkelio pervažą, sustojo ant bėgių. Mašinistas atliko avarinį, ekstremalųjį stabdymą, tačiau lokomotyvas sustoti nebespėjo, trenkėsi į automobilį ir jį nubloškė.

Mašinisto kolega, pribėgęs prie suniokotos transporto priemonės, pamatė prie automobilio vairo sėdinčią mergina. Tai buvo 28 metų Joniškio rajono gyventoja, kuri skundėsi kojų skausmais. Medikai jai diagnozavo kairės kojos čiurnos lūžį ir paguldė į ligoninę.

Automobilį nubloškęs lokomotyvas sustojo tik už 270 metrų.

Mergina pareigūnams nurodė, kad ji sustojo prie ties pervaža esančio STOP ženklo. Kadangi degė baltas šviesoforo signalas, ji pradėjo važiuoti. Deja, vairuotoja nepažvelgė įdėmiai į tolį ir neįsitikino, ar prie geležinkelio pervažos neartėja traukinys, ką padaryti įpareigoja Kelių eismo taisyklės.

Nuo Meškuičių atvažiuojantį traukinį ji pamatė, tik atsidūrusi pervažoje. Dar pamėgino įjungti atbulinę pavarą, kad automobilis pavažiuotų atgal, bet nebespėjo. „Volkswagen“ automobilį nubloškęs lokomotyvas sustojo tik už 270 metrų.

Prisiminkim, kas apie eismą geležinkelio pervažose rašoma Kelių eismo taisyklėse: „Prieš pradėdamas judėti per geležinkelio pervažą ir judėdamas per ją, eismo dalyvis privalo vadovautis kelio ženklais, ženklinimu, užtvaro padėtimi, šviesoforų, garso ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais.

Prieš pradėdamas judėti per geležinkelio pervažą, eismo dalyvis visais atvejais privalo įsitikinti, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė.“

Nepamirškim to. Ir dar nepamirškime, kad rudens tamsa vairuotojus verčia sulėtinti greitį ir būti dvigubai atidesnius, o ypač – ir geležinkelio pervažose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs