Incidentas naktį iš pirmadienio į antradienį kilo bendrovės „DFDS Seaways“ kelte „Victoria Seaways“, į Klaipėdą plaukusiame iš Kylio (Vokietija). Keltas pamažu juda uosto link.
Keltas "Lisco Gloria" po gaisro |
Pirminiais duomenimis, maždaug vidurdienį keltas turi įplaukti pro uosto vartus. Dar maždaug po pusvalandžio jis turi prisišvartuoti prie krantinės.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente redakcijai patvirtino, kad informacija apie gaisrą kelte buvo gauta. Gaisras kilo naktį, tačiau antradienio rytą jis jau buvo lokalizuotas. Keleivių evakuoti neprireikė. Daugiau informacijos apie nelaimę nepateikiama, laukiama, kol keltas bus prišvartuotas ir jį galės apžiūrėti saugios laivybos specialistai.
Ši nelaimė priminė 2010 m. spalio 9-osios nakties tragediją. Tuomet užsidegė taip pat iš Kylio plaukęs keltas „LISCO Gloria“. Laivas visiškai sudegė.
Papildyta 12.54 val. „Gaisras kelto pagrindiniame denyje pastebėtas 1.52 val. Lietuvos laiku laivui išplaukus iš Kylio uosto (Vokietija) Klaipėdos uosto link ir nutolus nuo Nexo Bornholmo salos apie 22 jūrmyles. Kilus gaisrui kelto priešgaisrinė sistema aktyvuota nedelsiant, įgulai pavyko greitai sustabdyti ugnies plitimą bei užgesinti gaisrą“, – išplatintame pranešime rašo bendrovė „DFDS Seaways“.
Siekiant apsaugoti kelto keleivius, šie buvo paraginti būriuotis laivo evakuacijos zonoje, kad reikalui esant, iš ten jie greitai ir saugiai būtų perkelti į kitus keltus. Praėjus valandai po incidento ir įgulai stabilizavus situaciją, keltas tęsė kelionę Klaipėdos link. Nelaimingo atsitikimo priežastis nėra žinoma.
„Victoria Seaways“ keltas į Lietuvos Klaipėdos uostą įplauks antradienį 13.30 val.
Gaisro padaryta žala kroviniams nėra įvertinta, kol laivas nepasiekė Klaipėdos uosto. Gaisras galėjo iš dalies pažeisti tik pagrindiniame automobilių denyje esančius krovinius, nes į kitas laivo zonas ugnis neprasiskverbė.
Keltu vyko 301 keleivis, 37 įgulos nariai. Laivu gabenti 48 automobiliai, 2 autobusai bei 160 sunkiasvorių krovinių: priekabų, konteinerių, sunkvežimių ir kt.