Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Demaskuotas „Audi“ pardavėjas turėjo planą B: paskelbė apie parduodamą „Volvo XC90“

Internete automobilių pirkėjų tykantiems sukčiams sekmadienis, panašu, nėra šventa diena. Atvirkščiai – vos tik buvo demaskuotas „Audi A4“ už juokingą kainą bandęs „parduoti“ aferistas, jis grįžo į rinką su nauju itin patraukliu „pasiūlymu“: pusvelčiui įsigyti prabangų geros būklės „Volvo“ visureigį.
Parduodamas „Volvo“ visureigis
Parduodamas „Volvo“ visureigis / Nuotrauka iš Autogidas.lt

Nespėjote „įsigyti“ aferisto sekmadienį „pardavinėto“ automobilio „Audi A4“?Galbūt jus sudomins naujas sukčių pasiūlymas: 2008 m. laidos „Volvo XC90“ už palyginti simbolinę 6 200 eurų kainą?

Taip galima pajuokauti stebint tai, kaip sparčiai internetinėje erdvėje sukasi lengvatikių tarp automobilių pirkėjų ieškantys aferistai.

Vos tik 15min skaitytojo atrastas netikras skelbimas apie neva parduodamą „Audi“ universalą buvo pažymėtas ženklu „parduota“, sekmadienį portale Autogidas.lt iškart atsirado kitas sukčiaus mestas masalas: visureigis „Volvo“, kuris tikrame vokiškame skelbime iš tiesų parduodamas už 14 800 eurų.

„Tas pats sukčiaus numeris. Ir ta pati istorija – reikia sumokėti avansą. Tik miestas jau kitas – ne Vilkaviškis, o jau Elektrėnai“, – pranešė 15min skaitytojas.

Jis dar retoriškai pasiteiravo: „Įdomu, ką veikia policija?“

Į šį klausimą savotiškai atsakė kitas su redakcija susisiekęs potencialus automobilių pirkėjas, irgi ne sykį susidūręs su aferistais.

„Daug kartų kreipiausi į teisėsaugą ir tie sukčiai yra nustatyti. Tačiau tokie skelbimai kaip buvo, taip ir yra. Nes užstatai siekia iki 100 eurų ir jiems taikoma tik administracinė atsakomybė. Niekas tų avansų nukentėjusiesiems taip ir negrąžina“, – apgailestavo vyras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?