Jau maždaug parą vykstantys paieškos darbai neduoda jokių rezultatų. Tačiau gelbėtojų desantas nusprendė nebetęsti paieškos darbų.
„Lietuviams talkinęs ir savo atsakomybės ribose esančius vandenis Baltijos jūroje apžiūrėjęs Latvijos sraigtasparnis jau baigė darbą. Netrukus darbą nutrauks ir Lietuvos karinių oro pajėgų lėktuvas L-410. Nebėra prasmės ko nors ieškoti. Per tiek laiko mes jūroje neradome nieko panašaus į nuskendusio lėktuvo pėdsakus“, – pasakojo Karinių jūrų pajėgų atstovas kapitonas leitenantas Antanas Brencius.
A.Brenciaus teigimu, sutemus paieškos darbus jūroje nutraukė ir Karinių jūrų pajėgų gelbėjimo laivas „Šakiai“ bei vadovavimo bei aprūpinimo laivas „Jotvingis“.
Lėktuvas „An-2“ su dviem įgulos nariais – Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu – virš Baltijos jūros dingo šeštadienio pavakare. Miškų purškimui, laukų tręšimui ir kitokiems žemės ūkio darbams skirtas orlaivis į Lietuvą skrido iš remonto vietos Švedijoje. Dviejų patyrusių pilotų įgula orlaivį turėjo pristatyti į Klaipėdos rajono aerodromą. Tačiau kiek po 16 val. ryšys su pilotai nutrūko. Ieškoti dingusio orlaivio kilo Švedijos ir Lietuvos karinių oro pajėgų sraigtasparniai.
Antrąją paieškos dieną į gelbėjimo operaciją įsijungė ir Latvijos jūrų gelbėjimo koordinavimo centro sraigtasparnis „Mi-17“. Paieškos gelbėjimo rajoną šukavo Karinių jūrų pajėgų gelbėjimo laivas „Šakiai“ ir vadovavimo bei aprūpinimo laivas „Jotvingis“.