Remiantis BTA eismo įvykių statistika, 2010 metais net 7 iš 100 BMW markės automobilių vairuotojų buvo eismo įvykio kaltininkais. Panašus yra ir „Alfa Romeo“, „Subaru“ bei „Saab“ automobilių vairuotojų avaringumas, tuo tarpu „Renault“ markės automobilius vairuojantys asmenys yra drausmingiausi ir avarijų patiriantys mažiausiai, t. y. 4 iš 100 apsidraudusių „Renault“ vairuotojų per metus pateko į eismo įvykį.
„Be jokios abejonės, tai niekaip nėra susiję su automobilio techninėmis savybėmis, o daugiau su vairuotojo asmenybe. Tiesiog galbūt energingesni, labiau veržlūs žmonės renkasi tam tikrus automobilių modelius, kurie turi didesnę galią. Neabejotinai avaringumas labai priklauso ir nuo vairuotojo stažo. Atsižvelgiant į praėjusių metų įvykius, net 14 iš 100 18–20 metų sulaukusio jaunimo buvo eismo įvykių kaltininkais, o tai du kartus daugiau nei BMW vairuotojai“, – sakė BTA direktoriaus pavaduotojas Gintaras Markevičius.
2010 metų avaringumą vertinant respublikos mastu didžiausiu žalos dažniu išsiskyrė Vilniaus ir Klaipėdos miestai, kuriuose eismo įvykiai siekė 34–36 proc. visų Lietuvoje įvykusių eismo įvykių.
„Natūralu, kad būtent sostinėje ir kituose didmiesčiuose avarijų nutinka dažniau. Didieji šalies miestai pasižymi intensyvesniu eismu, automobilių ir viešojo transporto gausa. Didžiųjų miestų gyventojai renkasi ir galingesnes transporto priemones”, – kalbėjo G.Markevičius.
BTA taip pat pabrėžia, kad daugiausia eismo įvykių nutinka žiemos mėnesiais, kai pablogėja eismo sąlygos dėl plikšalos, sniego, taip pat anksčiau temstant ar persukus laikrodžio rodykles į žiemos laiką. 2010 metais ypač išsiskyrė gruodžio mėnuo, per kurį įvyko net 20 proc. daugiau įvykių nei įprastai. Pernai gruodį pagal Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomąjį draudimą buvo išmokėta daugiau nei 6,4 mln. litų, na o iš viso per 2010 metus pagal šią draudimo rūšį BTA klientams kompensavo nuostolių už 57,8 mln. litų.